حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک سامسونگ گلکسی F13 با تراشه اگزینوس 850 در گیک‌بنچ ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

ماه گذشته، سامسونگ گلکسی F23 5G را در هند عرضه کرد که یک گوشی با نام غیر معمول از این شرکت بود. امروز اما بنچمارک سامسونگ گلکسی F13 نیز ظاهر شد. بله دستگاه دیگری از سری گلکسی F با نام گلکسی F13 در وب سایت اپلیکیشن محبوب بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است که بر خلاف مدل قبلی، این گوشی به احتمال زیاد صرفا یک گوشی تغییر نام یافته خواهد بود.

یک گوشی هوشمند سامسونگ که تا به حال نام آن شنیده نشده بود با شماره مدل SM-E135F در Geekbench ظاهر شد. با توجه به شماره مدل آن، کاشناسان میگویند که این گوشی با نام سامسونگ گلکسی F13 رسمی خواهد شد. زیرا طبق سنت، گوشی های سامسونگ با شماره مدل سری E دارای برند Galaxy F هستند.

به هر حال، طبق لیست گیک‌ بنچ، این گوشی دارای یک تراشه از نوع اگزینوس 850 و به همراه اندروید 12 خواهد بود. در این پایگاه، دستگاهی که بنچمارک شد دارای 4 گیگابایت رم است. با این حال، ممکن است یک نسخه با رم 6 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد.

بنچمارک سامسونگ گلکسی F13

بنچمارک سامسونگ گلکسی F13

بنچمارک سامسونگ گلکسی F13

وقتی به این مشخصات و شماره مدل نگاه می کنیم، به وضوح متوجه می‌شویم که گلکسی F13 شبیه به گلکسی A13 است. از آنجایی که غول الکترونیک کره جنوبی به دلیل عرضه برخی از گوشی های سری گلکسی A خود به عنوان دستگاه های سری گلکسی M و گلکسی F شناخته شده است، اگر این موضوع در مورد SM-E135F یا همان F13 نیز صادق باشد، تعجب نخواهیم کرد.

به نقل از منبع، با توجه به این موضوع که سامسونگ گلکسی F23 5G با Snapdragon 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با قیمت معادل ۲۲۷ دلار در هند معرفی شده است، می‌توان انتظار داشت که قیمت سامسونگ گلکسی F13 قیمتی کمتر از این دستگاه و زیر 200 دلار داشته باشد.

 

برای افشای مشخصات کامل این دستگاه نیاز است که بیشتر صبر کنید. هرچند به نظر می‌رسد که این دستگاه صرفا یک ریبرند از گوشی های دیگر سامسونگ باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری