حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A13 4G با Exynos 850 و اندروید ١٢ معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ بیش از آنکه سرگرم ارائه گوشی‌های گران‌تر و رده بالای خود باشد، در حال ارائه گوشی‌های مقرون به صرفه و اقتصادی برای مشتریان است. سامسونگ به زودی از گوشی Galaxy A13 4G رونمایی خواهد کرد. اما این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد و چه جزئیاتی از آن لو رفته‌اند؟

سامسونگ Galaxy A13 4G و استفاده از تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ

سامسونگ مدتی پیش Galaxy A13 5G را با Dimensity 700 روانه بازار کرد.

 

سامسونگ گلکسی A13 5G معرفی شد: ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ با دوربین ۵٠ مگاپیکسلی

 

بر اساس گزارش Gizmochina، سامسونگ پس از آنکه گوشی Galaxy A13 5G را در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه کرد، در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه 4G این گوشی اقتصادی است! به همین ترتیب، اطلاعات تازه‌ای از نسخه 4G گلکسی A13 فاش شده است.

شواهدی در GeekBench وجود دارند که توسط Sammobile، یک مرجع اختصاصی سامسونگ، تأیید شده‌اند. شماره مدل این گوشی اقتصادی سامسونگ در گیک بنچ، SM-A135F بوده است. قدرت این گوشی، توسط تراشه اختصاصی Exynos 850 سامسونگ تأمین خواهد شد! در ادامه این لیست گیک بنچ، وجود ٣ گیگابایت حافظه رم تأیید شده است. البته ممکن است که در زمان رونمایی این گوشی، شاهد وجود نسخه‌هایی دیگری از آن نیز باشیم.

برای یادآوری و یا برای اطلاع کسانی که نمی‌دانند، گلکسی A12 به تراشه Helio P35 مدیاتک مجهز بود. با این وجود، به دلیل کمبود جهانی تراشه و مشکلات موجود، سامسونگ نسخه‌ای از این گوشی را با نام Galaxy A12 Nacho و تراشه Exynos 850 عرضه مجدد کرد.

از این رو، خبری از ارتقاء و پیشرفت قدرت سخت افزاری در Galaxy A13 4G نسبت به نسل قبلی نخواهد بود. اما خبر مسرت بخش این است که سامسونگ به صورت پیش فرض این دستگاه را با رابط کاربری OneUI 4.0 Core بر پایه اندروید ١٢ روانه بازار می‌کند.

متأسفانه جزئیات دیگری از این دستگاه اقتصادی فاش نشده است. اما گزارشات دیگر، حاکی از آغاز تولید این دستگاه در هند هستند. همچنین ما نمی‌توانیم تمام مشخصات باقی مانده نسخه 4G را به نسخه 5G آن تعمیم دهیم. چرا که سامسونگ به وفور مشخصات نسخه‌های 4G و 5G را به طور متفاوت در نظر گرفته است. با این اوصاف، طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی مقرون به صرفه منتشر خواهد شد.

شما چه نظری در مورد سامسونگ Galaxy A13 4G دارید؟ از نظر شما، برچسب قیمتی این گوشی در چه بازه قیمتی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️