حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی F13 روز اول تیر ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی F یک سری متمرکز بر بازار هند است که به شکل گسترده، تقریبا در بازار دیگری یافت نمی شود. به زودی یک عضو اقتصادی از آن رونمایی خواهد شد. امروز رسما تایید شده که سامسونگ گلکسی F13 روز اول تیر ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد.

گلکسی F13

خرده‌فروش آنلاین هندی به نام Flipkart دیروز تیزر سامسونگ گلکسی F13 را منتشر کرده و نگاهی اجمالی به طراحی آن به ما داد. به تازگی، این خرده‌فروش یک صفحه تبلیغاتی برای F13 در وب‌سایت خود ایجاد کرده است که تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را فاش می‌کند و در عین حال نگاه بهتری به آن به ما می‌دهد.

نمایشگر FHD+ گلکسی F13

نمایشگر FHD+ گلکسی F13

سامسونگ گلکسی F13 اول تیر ۱۴۰۱ در هند رونمایی خواهد شد و حداقل سه رنگ دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش FullHD+ از نوع پنل LCD بوده و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ 15 واتی ارائه می شود.

گلکسی F13 دارای 8 گیگابایت رم با ویژگی RAM Plus خواهد بود که همان افزایش رم به صورت مجازی باشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای قابلیت تعویض خودکار اینترنت سیم‌کارت‌ها خواهد بود.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط Flipkart همچنین از وجود اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه، جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C خبر می دهد.

در این اطلاعات متاسفانه تراشه ای که گلکسی F13 ارائه می کند اعلام نشده است، اما به لطف Geekbench، می دانیم که تراشه Exynos 850 در قلب آن خواهد بود.

شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی F13 نسخه ای از گلکسی M13 است که دارای صفحه نمایش HD+ به همراه 4 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. باید دید که آیا تفاوت های بیشتری بین این دو گوشی هوشمند وجود دارد یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی F13 می تواند دستگاه جذابی باشد؟ در حقیقت با گلکسی A13 و M13 تفاوت زیادی وجود ندارد اما در بخش توزیع و فروش شاید تفاوت‌هایی داشته باشد که منجر به کاهش قیمت مصرف کننده شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)