حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک AR اپل وارد مرحله طراحی و توسعه شده است؛ احتمال معرفی تا اواخر سال ۲۰۲۴

اپل شرکتی است که در چند سال اخیر نشان داده است ظرفیت زیادی در حوزه‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد. این موضوع درباره عینک‌های واقعیت افزوده نیز کاملا مشهود است. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، گویا عینک AR اپل حالا وارد مرحله طراحی و توسعه شده و احتمالا تا اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عینک AR اپل تا سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد…!

اینطور که پیداست، اپل در حال آماده‌ سازی دو محصول کاملا جدید است، یکی از آن‌ها، یک هدست واقعیت ترکیبی گران‌ قیمت است که احتمالا در ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود و دومین محصول نیز عینک‌های AR با قیمتی بسیار پایین‌تر هستند. اکنون گزارش جدیدی، عرضه احتمالی این عینک‌های AR را پر رنگ‌تر می‌کند.

به گزارش 9to5Mac، طبق یادداشتی که توسط جف پو، تحلیلگر موسسه تحقیقات فناوری Haitong Intl نگارش شده است، عینک‌های AR اپل اکنون وارد مرحله توسعه طراحی شده‌اند که نقطه عطف مهمی به سوی محصول نهایی است. این تحلیلگر همچنین تصریح می‌کند که یک نمونه اولیه تا پایان سال آماده خواهد شد و تولید انبوه آن برای نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. بدیهی است که همه چیز می‌تواند تغییر کند زیرا آینده کمی غیر قابل پیش‌بینی شده است.


به گفته PhoneArena، این تحلیلگر در یادداشت خود می‌گوید که ما انتظار داریم اپل از فناوری‌های برتر در این محصول استفاده کند و همچنین Corning و Hoya در حال نمونه برداری از شیشه این دستگاه هستند. انتظار می‌رود که شرکت Lante نیز به مشارکت با Corning بپردازد. این موضوع جالب است و بیشتر نیز به این دلیل است که ما چیزهای زیادی در مورد عینک AR نمی‌شنویم و مطمئنا این محصول به اندازه هدست واقعیت ترکیبی که اپل در حال آماده سازی آن برای معرفی در اوایل سال ۲۰۲۳ است، مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

با این حال، عینک‌های AR اپل قطعا جزو محصولاتی هستند که افراد بیشتری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و حتی برخی ادعا می‌کنند که این عینک‌ها پتانسیل جایگزینی با آیفون را در یک دوره ۱۰ ساله دارند. برخلاف هدست واقعیت ترکیبی بزرگ‌تر که احتمالا حداکثر می‌توانید تنها چند ساعت از آن استفاده کنید و بر روی یک تراشه سریع و گرافیک قدرتمند و با کیفیت تمرکز دارد، عینک‌های AR برای استفاده سبک‌تر در طول روز و برای مدت طولانی‌تر در نظر گرفته شده‌اند که بسیار شبیه به عینک‌های طبی هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان