حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا با قاب دوربین واقعا بزرگ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

اولین بار شش ماه پیش بود که برای اولین مرتبه در ترنجی دیدیم قاب شیائومی ۱۲ اولترا طراحی قاب دوربین سنت شکن و بسیار شلوغ را نشان می دهد. شایعات مختلفی داشتیم و این گوشی همراه با خانواده شیائومی ۱۲ معرفی نشد. ماه گذشته دوباره با دیدن یک قاب منتسب به Xiaomi 12 Ultra طراحی عجیب تایید شد. امشب ما تصاویر منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا با قاب دوربین واقعا بزرگ را داریم که البته کمی غیرواقعی هم به نظر می رسند.

تصاویر منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا

یک حساب توییتری ۲ تصویر منتشر کرده که تاکید بر طراحی دوربین این گوشی هوشمند دارد. این با اطلاعات اولیه در مورد شیائومی ۱۲ اولترا مطابقت دارد. این شرکت قول داده است که اولین گوشی هوشمند را با همکاری لایکا اوایل تابستان ۱۴۰۱ عرضه کند. در این تصاویر ما طبق انتظار، لوگوی سازنده دوربین آلمانی را در کنار بخش دوربین می بینیم.

شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی ۱۲ اولترا

طبق شایعات Xiaomi 12 Ultra دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی نیز به آن اضافه خواهند شد.

همچنین انتظار داریم که این گوشی هوشمند تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را در کنار مشخصات دیگری چون صفحه نمایش 6.73 اینچی و باتری 5000 میلی متری با شارژ سریع 120 واتی ارایه کند.

طراحی عجیب و جسور قاب دوربین برای تاکید بر تمرکز این شرکت روی آن

به گفته یک منبع قابل اعتماد دیگر، گوشی های هوشمند شیائومی با کد L1، L2S و L3S یک انتخاب 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را ارایه خواهند کرد. این کدها به ترتیب متعلق به گوشی های زیر از شیائومی است:

  1. ۱- Xiaomi 12 Ultra – کدل L1
  2. ۲- Xiaomi 12s – کد L2
  3. ۳- Xiaomi 12s Pro – کد L3s

بنابراین، این فرض وجود دارد که هر سه گوشی هوشمند به طور همزمان ابتدای تابستان امسال رونمایی خواهند شد.

شارژر ۶۷ وات یا ۱۲۰ وات؟

البته جالب است بدانید که بک منبع دیگر معتقد است که شیائومی ۱۲ اولترا شارژ 120 واتی نداشته و با شارژر 67 وات عرضه می شود. با این حال شارژر بی‌سیم 50 وات خواهد بود.

همچنین Xiaomi 12 Ultra دوربین 200 مگاپیکسلی نخواهد داشت و مجموعه سنسورها (حداقل از نظر مگاپیکسلی) مانند Xiaomi 11 Ultra خواهد بود.

نظر شما چیست؟ Xiaomi 12 Ultra برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)