حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از نسل دوم لنز مایع در Xiaomi 12 Ultra استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

چندی پیش و با اعلام همکاری میان شیائومی و لایکا، اعلام شد که اولین گوشی حاصل این مشارکت در اوایل تابستان معرفی خواهد شد. همچنین درحال‌حاضر این گوشی به‌عنوان یک کاندیدای اصلی برای استفاده از نسل دوم تکنولوژی لنز مایع شیائومی نیز درنظر گرفته می‌شود. در ادامه، گفته شده است که نسل دوم این لنز که احتمالا برای اولین بار در Xiaomi 12 Ultra استفاده خواهد شد، در مقایسه با نمونه اصلی موجود در Mix Fold، عملکرد ارتقایافته‌ای از خود به‌جای می‌گذارد.

نسل دوم لنز مایع شیائومی

نسل اول گوشی تاشو شیائومی همچنین از نسل اول لنز مایع این برند نیز بهره‌مند بود. این فناوری نوآورانه به یکی از لنزهای Mix Fold اجازه می‌داد تا وظایف زوم و عکاسی ماکرو را به‌صورت همزمان در یک لنز انجام دهد. اکنون، جانشین بالقوه بهبودیافته آن ممکن است آماده عرضه در یک گوشی هوشمند پیشرفته باشد.

بر اساس اطلاعات افشاگر مشهور، Digital Chat Station، شیائومی از سال 2021 بر روی نوع جدیدی از لنز خود کار می‌کند. ظاهراً این لنز علاوه‌بر ماکرو، دارای عملکردهایی مشابه با لنز فوق‌عریض نیز می‌باشد. این سیستم جدید منجر به گمانه‌زنی‌هایی شده که گفته می‌شود ممکن است به‌زودی در یک گوشی هوشمند رده‌بالا به‌نمایش درآید.

نسل دوم لنز مایع شیائومی

نسل دوم لنز مایع شیائومی

شیائومی 12 اولترا که به‌عنوان اولین دستگاه حاصل همکاری لایکا با برند چینی محسوب مي‌شود، درحال‌حاضر اصلی‌ترین کاندید بهره‌مندی از این لنز است. بنابراین، ممکن است یکی از لنزهای موردنظر این گوشی به این روش ارتقا یابد. همچنین از دید Digital Chat Station، لنز جدید در وسط ماژول دوربین پرچمدار آینده شیائومی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

این ممکن است با رندرهای 12 Ultra مطابقت داشته باشد که تلفن را به‌عنوان یک گوشی با برآمدگی دوربین دایره‌ای نشان می‌دهد. از سوی دیگر، Mix Fold 2 نیز به‌عنوان دستگاه دیگری شناخته می‌شود که احتمالا فناوری مذکور را دارا خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون احتمال استفاده از نسل دوم لنز مایع در گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی