حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار وان پلاس با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در چارک سوم ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

زمانی وان پلاس به عنوان برندی شناخته می‌شد که تمرکز خاصی بر عرضه دستگاه های پرچمدار و پریمیوم با قیمت مناسب داشت. این نقش اما با ورود وان پلاس به بازار گوشی های میان رده در چند سال اخیر کم رنگ شد. همان‌طور که می‌دانید روز گذشته تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد. هم اکنون وان پلاس با انتظار پستی خبر از تجهیز پرچمدار آینده این کمپانی به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 داده است. این گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

احتمالا پرچمدار آینده وان پلاس با نام 10 Ultra به بازار عرضه می‌شود 

وان پلاس با انتظار پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده است که این شرکت جزو اولین دسته از تولید کنندگانی خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کنند. وان پلاس تایید کرده است که پرچمدار آینده این کمپانی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد. نکته قابل توجه آن است که زمان نسبتاً زیادی تا پایان چارک سوم ۲۰۲۲ مانده است. اما به نظر می‌رسد که اعلام این خبر توسط وان پلاس بیشتر برای جلب توجه کاربران صورت گرفته است.

پست وان پلاس در ویبو

متاسفانه وان پلاس هیچ اشاره ای به نام پرچمدار آینده خود نکرده است. اما شایعاتی وجود دارند و ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند، OnePlus 10 Ultra نام خواهد داشت. البته برخی گمانه زنی ها نیز معتقدند این گوشی با نام OnePlus 10T، OnePlus 10RT و یا OnePlus 10T Pro عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که ریلمی و ایسوس نیز به طور رسمی تأیید کرده اند که در حال توسعه گوشی پرچمداری با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 هستند. ریلمی ادعا می‌کند که اولین شرکتی خواهد بود که تراشه پرچمدار کوالکام را (در گوشی GT 2 Master Explorer) به کار خواهد گرفت.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

از سوی دیگر، ایسوس اعلام کرده است که سری ROG Phone 6 اولین گوشی هوشمند گیمینگ جهان خواهد بود که دارای تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 است. وب سایت GizmoChina ادعا می‌کند که به احتمال زیاد پرچمداران جدید ایسوس و ریلمی در ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ آیا پرچمدار آینده وان پلاس می‌تواند تهدیدی برای رقبا باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی