حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی A04s از بهبود طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبل حکایت دارند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

بر اساس گزارش های منتشر شده، می‌دانیم که سامسونگ در حال کار بر روی جانشین گلکسی A03s است. اکنون استیو همرستوفر (که با نام مستعار OnLeaks شناخته می شود) با وب‌سایت GizNext همکاری کرده و اولین رندر های گلکسی A04s را منتشر کرده اند.

رندر های گلکسی A04s سامسونگ به طراحی متفاوت قاب پشتی این گوشی اشاره دارند

رندر های گلکسی A04s سامسونگ نشان می‌دهند که طراحی این تلفن هوشمند نسبت به نسل قبل پیشرفت محسوسی داشته است. به نظر می‌رسد که میزان حاشیه های اطراف نمایشگر کمتر شده. اما سامسونگ هنوز به استفاده از ناچ قطره ای اصرار دارد و خبری از پانچ هول نیست. گزارشات اخیر ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مجهز خواهد بود. همچنین انتظار داریم که رزولوشن این پنل نیز HD+ باشد.

رندر گلکسی A04s

قاب پشتی Galaxy A04s سامسونگ نیز دستخوش تغییر شده و طراحی ماژول دوربین به روز شده است. البته این گوشی همانند نسل قبل به همان سه لنز دوریین اکتفا کرده که به شکل عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره سنسور ها و جزئیات دوربین A04s سامسونگ وجود ندارد.

مطابق با گزارش GizmoChina، بر روی لبه پایینی فریم این تلفن هوشمند پایین رده خروجی صدای بلندگو، درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا دیده می‌شود. سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور قرار گرفته و با آن یکپارچه شده است. احتمالا خشاب ورودی سیم کارت نیز بر روی لبه سمت چپ فریم قرار خواهد گرفت. اطلاعات فاش شده فاش نشان می‌دهد که گلکسی A04s دارای ابعاد ۷۶.۵×۹.۱۸×۱۶۴.۱۵ میلی متر است‌. امیدواریم در روز های آینده مشخصات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر شود.

سامسونگ Galaxy A03s با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و Helio P35 رونمایی شد

گلکسی A03s چه مشخصاتی داشت؟

اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی A03s دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی LCD با رزولوشن HD+ بود. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. اکثر گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی از باتری های پرظرفیتی برخوردارند و A03s سامسونگ نیز به یک باتری لیتیومی ۵,۰۰۰ میری آمپری مجهز بوده که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض به یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OneUI مجهز است.

نظر شما درباره گوشی های پایین رده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی