حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه پشتیبانی گلکسی A04s در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند ماهی است که شایعاتی درباره گلکسی A04s سامسونگ می‌شنویم. در حال حاضر می‌دانیم که زمان زیادی تا معرفی این تلفن هوشمند نمانده است. زیرا هم اکنون صفحه پشتیبانی گلکسی A04s در وب‌سایت رسمی سامسونگ انگلیس فعال شده است.

صفحه پشتیبانی گلکسی A04s نشان دهنده نزدیک بودن رونمایی این دستگاه است

متاسفانه صفحه پشتیبانی گلکسی A04s، هیچ یک از مشخصات این گوشی را فاش نمی‌کند. این صفحه تنها به کد مدل این دستگاه اشاره می کند. بر اساس همین کد می توانیم متوجه شویم که Galaxy A04s از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه تا کنون خبری از تاریخ عرضه و معرفی این گوشی در دست نیست. اما خبر خوب آن است که گلکسی ای ۰۴ اس چندی پیش در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده بود.

صفحه پشتیبانی گلکسی A04s

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، بنچمارک مذکور این دستگاه را با اسم مدل SM-A047F نشان می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید، A04s سامسونگ یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه است است. بنابراین نباید انتظار زیادی از مشخصات آن داشت. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اگزینوس ۸۵۰ تأمین خواهد کرد. بنچمارک گیک بنچ نشان می‌دهد که این دستگاه از سه گیگابایت حافظه رم برخوردار است. البته ممکن است حافظه های رم بیشتری نیز برای A04s در نظر گرفته شده باشد. اما در بنچمارک مذکور تنها همین نسخه ۳ گیگابایتی مشاهده شده است.

برخی از پایین رده و حتی میان رده های جدید از اندروید ۱۱ برخوردارند. اما خوشبختانه سامسونگ در این بخش خساست به خرج نداده و جدیدترین گوشی هوشمند پایین رده خود را به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز کرده است. همانطور که در گذشته برای شما نوشتیم. رندر های گلکسی A04s حکایت از بهبود طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبل دارند. با وجود طراحی به روز تر قاب پشتی، اما سامسونگ همچنان به استفاده از ناچ قطره ای برای دوربین سلفی پایبند است.

رندر های گلکسی A04s از بهبود طراحی این دستگاه نسبت به نسل قبل حکایت دارند

نظر شما درباره این گوشی پایین رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی