حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A04s با نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

هفته گذشته بود که Galaxy A04 سامسونگ رسما معرفی شد. حالا یک عضو کمی رده بالاتر از آن با پسوند S را داریم که به صورت رسمی رونمایی شده است. سامسونگ گلکسی A04s با نمایشگر ۹۰ هرتزی ارایه خواهد شد که برای دستگاهی در این رده قیمتی می تواند جذاب باشد.

گلکسی A04s

سری گلکسی A یک عضو جوان جدید دارد که دنباله ای برای A03s از سال گذشته و ارتقا برای A04 محسوب می شود. مدل جدید در شمال اروپا بدون برگزاری مراسم معرفی ارایه شده، بنابراین جزئیات زمان عرضه هنوز اعلام نشده است.

سامسونگ گلکسی A04s یک گوشی اقتصادی محسوب می شود، اما یک گوشی توانمند است. این گوشی با اندروید 12 و One UI Core 4.1 عرضه می‌شود که نسخه‌ای از رابط کاربری سفارشی سامسونگ است.

گلکسی A04s

گلکسی A04s

این شرکت در مورد چیپست به ما اطلاعی نمی دهد، اما حدس زده می شود که اگزینوس ۸۵۰ باشد، با این حال هیچ چیز قطعی نیست. شما می توانید Galaxy A04s را با 3 و 4 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنید. این گوشی دارای یک اسلات microSD است، بنابراین می توانید به راحتی حافظه بیشتری را به آن اضافه کنید.

یکی دیگر از ارتقاء‌ها در مدل “s” را در قسمت نمایشگر شاهدیم. هنوز هم یک صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل (20:9) است، اما اکنون دارای رفرش ریت بهتر 90 هرتز (نسبت 60 هرتز استاندارد) است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی روی ناچ قطره طور قرار دارد.

یک دوربین سه گانه در پشت وجود دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. مانند A04 می تواند ویدیوهای 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین در اینجا یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک ماژول 2 مگاپیکسلی اضافی به عنوان دوربین ماکرو وجود دارد.

این گوشی مانند سایر مدل های A0x دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. گفته می شود که برای 90 ساعت پخش موسیقی یا مرور وب (از طریق Wi-Fi) به مدت 21 ساعت کافی است. یکی از بهبودهایی که در اینجا بسیار جذاب است این است که شارژ از طریق USB-C انجام می شود. هنوز هم فاقد شارژ سریع است، اما خوشحالیم که پورت microUSB کنار گذاشته شده است.

قبل از پایان باید به چند مورد دیگر نیز اشاره کنیم. جک 3.5 میلی متری هدفون با پشتیبانی از Dolby Atmos وجود دارد. این یک تلفن دو سیم کارته (دارای اسلات microSD اختصاصی) و اتصال 4G، به علاوه Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث 5.0 است. در نهایت یک حسگر اثرانگشت در کنار آن قرار دارد.

در مورد قیمت سامسونگ گلکسی A04s صحبتی نشده است. چهار رنگ موجود است: مشکی، سبز، سفید و مسی، اگرچه فقط سفید و سبز در فروشگاه آنلاین سامسونگ فهرست شده است.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)