حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Fitness اپل در iOS 16 اکنون بدون نیاز به اپل واچ می‌تواند فعالیت‌های بدنی شما را ردیابی کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌عنوان بخشی از ارائه iOS 16 اپل در 2022 WWDC، این شرکت اعلام کرد که کاربران آیفون اکنون بدون درنظر گرفتن اینکه آیا اپل واچ دارند یا نه، می‌توانند به برنامه Fitness دسترسی داشته باشند. همچنین با iOS 16، اکنون می‌توانید بدون نیاز به اپل واچ، فعالیت‌های خود را با استفاده از حسگرهای حرکتی آیفون ردیابی کنید. آیفون می‌تواند مراحل، مسافت و تمرینات شخص‌ثالث را بررسی کرده و تخمینی از کالری سوزانده‌شده را به شما ارائه دهد.

برنامه Fitness اپل در iOS 16

پیش از این، برنامه تناسب‌اندام یا همان Fitness فقط در آیفون‌هایی که با اپل واچ جفت شده بودند قابل‌دسترسی بود.

در آیفونی که در آن iOS 16 نصب شده است، برنامه تناسب‌اندام از حسگرهای حرکتی آیفون برای ردیابی مواردی مانند مراحل تمرینات استفاده می‌کند، به این معنی که تمام فعالیت‌هایی که آیفون شما ردیابی می‌کند می‌تواند برای بستن حلقه‌های نمادین در این برنامه، انجام شود. می‌توانید یک هدف حرکت روزانه را در برنامه تناسب‌اندام تنظیم کرده و ببینید کالری‌های فعال شما چگونه به بستن حلقه حرکت شما کمک می‌کنند.

حسگرهای حرکتی آیفون می‌توانند مراحل، مسافت و تمرینات را از برنامه‌های شخص ثالث ردیابی کنند که می‌توانند به تخمینی از کالری فعال تبدیل شوند تا به هدف حرکت روزانه شما کمک کنند. همچنین می‌توانید برای انگیزه بیشتر، حلقه حرکت خود را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

برنامه Fitness اپل در iOS 16

برنامه Fitness اپل در iOS 16

همچنین اکنون حتی اگر اپل واچ ندارید، می‌توانید با استفاده از آیفون، یک هدف حرکت روزانه تعیین کرده تا پیشرفت خود را برای رسیدن به هدف پیگیری کنید. برنامه تناسب‌اندام به‌روزشده برای افرادی که اپل واچ یا نوع دیگری از ردیاب فعالیت ندارند و دوست دارند بیشتر فعال باشند، کاملا مفید است.

برنامه Fitness تقریباً شبیه برنامه تناسب‌اندامی است که برای دارندگان اپل واچ در دسترس می‌باشد، اما دارای قابلیت +Fitness نیست زیرا این ویژگی به اپل واچ محدود شده است، همچنین دارای حلقه‌های Stand و Exercise نیز نمی‌باشد.

سیستم‌عامل iOS 16 در نسخه‌ی توسعه‌دهندگان، هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت رسمی اپل برای دانلود در دسترس می‌باشد.

نظر شما درباره‌ی ارائه‌ی برنامه Fitness اپل در iOS 16 و کارکرد آن به‌صورت مستقل از اپل واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی