حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی 3C ردمجیک 7S و 7S Pro توان شارژر این دستگاه ها را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، شایعات

ردمجیک 7S و 7S Pro در وب‌سایت صدور گواهی 3C مشاهده شده اند. این دستگاه ها به ترتیب دارای شماره مدل NX679S و NX709S هستند. دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی گوشی های جدید ردمجیک نمانده است. انتظار می‌رود که Red Magic 7S و 7S Pro به عنوان نسخه‌های ارتقا یافته Red Magic 7 و 7 Pro وارد بازار رقابت شوند.

گواهی 3C ردمجیک 7S و 7S Pro به شارژر ۱۶۵ واتی این گوشی ها اشاره می‌کند

بر اساس داده های گواهی 3C می‌توان متوجه شد که ردمجیک 7S از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. نسخه پرو نیز پیش از عرضه در لیست 3C با توان شارژر مشابه، مشاهده شد. اما این گوشی با شارژر ۱۳۵ واتی ارائه شد. از این رو، باید دید که آیا Red Magic 7S واقعاً دارای شارژر ۱۶۵ واتی خواهد بود یا خیر. در کنار Red Magic 7S، دستگاه دیگر نوبیا با شماره مدل NX709S (همان ردمجیک 7S Pro)  مشاهده شده که آن نیز از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

رد مجیک ۷ اس و ۷ اس پرو در لیست 3C

متاسفانه تاییدیه 3C به جز توان شارژر این دو گوشی هوشمند، هیچ یک از اطلاعات فنی آنان را فاش نمی‌کند. ردمجیک ۷ و ردمجیک ۷ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شدند. ویژگی شاخص نسخه پرو اما برخورداری از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بود. در حقیقت این تلفن هوشمند اولین دستگاه گیمینگ با دوربین سلفی زیر نمایشگر محسوب می‌شود. درست است که گواهی 3C اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد. اما حدس و گمان هایی درباره نسل آینده گوشی های ردمجیک وجود دارد.

گوشی های سری Red Magic 7 رسما معرفی شدند: نسخه پرو با دوربین زیر نمایشگر و شارژر ۱۶۵ وات

همان‌طور که GizmoChina در آخرین گزارش خود اشاره کرده است، انتظار می‌رود که Red Magic 7S و 7S Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار باشند. این تراشه، قدرتمندترین چیپست شرکت کوالکام است که چندی پیش معرفی شد. احتمالا در روز های آینده، جزئیات بیشتری در مورد گوشی های گیمینگ آینده نوبیا منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی های هوشمند گیمینگ سری ردمجیک ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی