حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری ردمجیک 7S مشخص شد+رندر های رسمی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوبیا

تاریخ رونمایی سری ردمجیک 7S مشخص شده است. هم اکنون می‌دانیم که رویداد آینده نوبیا در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) ساعت ۱۵ (به وقت محلی) در چین برگزار خواهد شد. بسیاری از مشخصات سری Redmagic 7S توسط گواهینامه TENAA فاش شده است. در حال حاضر به جز مشخصات، از طراحی این تلفن هوشمند نیز اطلاع داریم. زیرا نوبیا رسماً رندر هایی را منتشر کرده است.

تاریخ رونمایی سری ردمجیک 7S بیستم تیر خواهد بود

رندر منتشر شده مربوط به ردمجیک 7S Pro می‌شود. قاب پشتی این دستگاه طراحی شفافی داشته و یک فن با نور های RGB نیز در سمت چپ قاب دیده می‌شود. گفته شده که این فن توانایی گردش ۲,۰۰۰ دور در دقیقه را خواهد داشت. در نیمه بالایی قاب پشتی، سه لنز دوربین به همراه فلش LED در یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته اند. همان‌طور که از یک گوشی گیمینگ انتظار داریم، نوبیا تریگر هایی را برای بهبود تجربه بازی، برای این دستگاه در نظر گرفته است.

رندر ردمجیک ۷ اس پرو

برخی از مشخصات این گوشی هوشمند در قاب پشتی دیده میشوند. استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و خنک کننده مایع ICE 10.0 که می‌تواند با استفاده از سوئیچ قرمز موجود در لبه سمت چپ فریم فعال شود. لوگو Redmagic در وسط قاب پشتی خود نمایی می‌کند و ظاهر نمایشگر نیز نشان می‌دهد که دوربین سلفی به زیر صفحه نمایش رفته است.

بر اساس داده های موجود در TENAA می‌دانیم که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش رفته و گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز می‌شود. انتظار داریم که این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ و رابط کاربری Redmagic UI برخوردار باشد.

رندر ردمجیک ۷ اس پرو

گزارش شده که دوربین سلفی رزولوشن ۸ یا ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دوربین اصلی نیز احتمالا از سنسوری با وضوح ۶۴ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که نمایشگر از رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی برخوردار باشد و شارژر نیز احتمالا توانی معادل ۱۳۵ یا ۱۶۵ وات خواهد داشت. ردمجیک 7S دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و آداپتور ۱۲۰ واتی خواهد بود.

گواهی 3C ردمجیک 7S و 7S Pro توان شارژر این دستگاه ها را فاش می‌کند

با توجه به رندر های منتشر شده، و مشخصات فاش شده، نظر شما درباره این گوشی های هوشمند گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی