حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمجیک 7S و 7S Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نوبیا

نوبیا سرانجام جدیدترین پرچمداران گیمینگ خود را در چین معرفی کرد. این گوشی های هوشمند مشخصات بسیار جذابی دارند. از ویژگی های این دستگاه ها می‌توان به برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، صفحه نمایش ۶.۸ اینچی FullHD+ با رفرش ریت بالا و فن های مجهز به چراغ LED اشاره کرد. پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم ردمجیک 7S و 7S Pro چه مشخصاتی دارند.

ردمجیک 7S Pro به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده است

طراحی Red Magic 7S و 7S Pro یادآور مدل های قبلی است. مشخصا نوبیا مانند برخی برند ها تلاش نمی‌کند که در طراحی دستگاه های خود تغییری ایجاد کند. این مدل های جدید نیز مشابه Red Magic 7 و 7 Pro هستند که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بودند. ردمجیک 7S ماژول دوربین خطی دارد و لنز ها نیز زیر یکدیگر قرار گرفته اند. نسخه پرو اما طراحی متفاوتی دارد و ماژول دوربین مستطیلی شکل است. در کنار ماژول دوربین، فن دستگاه دیده می‌شود. این ویژگیست که برای بسیاری از کاربران جذاب است.دکمه های پاور، تنظیم صدا و دو تریگر در سمت راست فریم این گوشی های هوشمند گیمینگ دیده می‌شود. در سمت چپ فریم نیز یک کلید قرمز برای فعال کردن خنک کننده مایع وجود دارد.

Redmagic 7S

ردمجیک ۷ اس از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED FullHD+ برخوردار است. نکته جالب آن است که نمایشگر این مدل از رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی برخوردار بوده که بالاتر از مدل پرو است. نیروی پردازشی این تلفن هوشمند گیمینگ از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تامین می‌شود و گران قیمت ترین نسخه آن نیز دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. Red Magic 7S از فناوری خنک کننده مایع ICE 9.0برخوردار بوده و از یک فن با حداکثر سرعت ۲۰,۰۰۰ در دقیقه نیز استفاده می‌کند. نمایشگر این دستگاه به DC Dimming مجهز شده است.

نوبیا ردمجیک 7S از موتور «Magic GPU» برخوردار است. این ویژگی باعث پایداری فریم،  بهبود رندرینگ و تصویربرداری می‌شود. همه می‌دانیم که این گوشی بر روی بخش عکاسی متمرکز نشده. اما دوربین آن مشخصات خوبی دارد. دوربین اصلی ردمجیک ۷ اس رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو (به همراه فلشLED) قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و برای تماس های ویدئویی به کار خواهد آمد. این تلفن هوشمند گیمینگ به باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزار نیز Red Magic 7S کاملا به روز بوده و از رابط کاربری MagicUI 5.0 (مبتنی بر اندروید ۱۲) استفاده می‌کند.

گوشی Red Magic 7S Pro چه مشخصاتی دارد؟

بسیاری از مشخصات ردمجیک 7S Pro مانند نسخه استاندارد است. این تلفن هوشمند نیز به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED  با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. این نمایشگر از تکنولوژی Qualcomm LTM dimming برخوردار است.

نیروی پردازشی مدل پرو همانند نسخه استاندارد به وسیله تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1  تامین می‌شود. این دستگاه اما از چیپست Red Core 1 نیز برخوردار بوده که باعث افزایش عملکرد گیمینگ گوشی می‌شود. گفته می‌شود که Red Magic 7S Pro از سیستم خنک کننده قدرتمندتری (ICE 10.0) استفاده خواهد کرد.

نسخه transformer

سنسور های استفاده شده در قاب پشتی ردمجیک ۷ اس پرو دقیقاً مانند Red Magic 7S است. اما دوربین سلفی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. ردمجیک 7S Pro در بخش باتری نیز قدرتمندتر ظاهر شده و از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۱۳۵ واتی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند از اندروید ۱۲ و رابط کاربری Red MagicUI 5.0 نیز بهره مند است.

همچنین لازم به ذکر است که یک نسخه ویژه از Red Magic 7S Pro با پسوند transformer edition عرضه خواهد شد. جعبه این نسخه ویژه طراحی متفاوت شش ضلعی داشته و برخی لوازم جانبی خاص نیز (مانند یک خنک کننده) همراه آن به دست خریداران می‌رسد.

گوشی های جدید نوبیا با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟

مطابق با گزارش GizmoChina، گوشی های گیمینگ جدید نوبیا در دو مشکی و شفاف (Transparent) عرضه خواهند شد. البته نسخه پرو در نسخه ویژه خود رنگ زرد دارد، که بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

گوشی Red Magic 7 با قیمت پایه ۳۹۹۹ یوان یا به عبارتی ۵۹۶ دلار (برای نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایت)  عرضه می‌شود. نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه اما با قیمت ۴,۷۹۹ یوآن (۷۱۵ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. و مدل Transparent نیز حدود ۷۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. نسخه دیگر (۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی) با برچسب قیمتی ۵,۴۹۹ یوآن (۸۱۹ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

گوشی های سری Red Magic 7 رسما معرفی شدند: نسخه پرو با دوربین زیر نمایشگر و شارژر ۱۶۵ وات

نسخه‌ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ردمجیک 7S Pro با قیمت ۵۱۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) قابل خرید است. نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز با قیمت ۵,۹۹۹ یوآن (۸۹۴ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. نسخه Transformer نیز ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که برای تهیه آن باید ۶,۴۹۹ یوآن (۹۶۹ دلار) بپردازید.

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند گیمینگ جدید نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، واقعا چه گوشیهای شدن این سریع، فکر کنم حتی از راگفون ایسوس هم بهتر باشن، چون فن خنک کننده داره، حتی یه دکمه جدا برای فعال کردن حالت مایع که اونم برای خنک کردن گوشی هستش وجود داره که این مورد خیلی باحالتر هستش به نظرم، این سری خب مشخصأ نسخه پرو بهتره مشخصاتش، البته خب چیپستها یکی هستش،فقط تو حجم باطری، مقدار فست شارژ و دوربین اصلی یکمی فرق داره و البته یه تراشه جداهم داره که برای بهره گیری بهتر موقع بازی استفاده میشه، قیمتهام نسخه معمولی از 700 دلار شروع میشه که با دلار 30 تومانی حساب کتیم میشه 21 میلیون و نسخه پرو هم از حدودا780 دلار شروع میشه که اونم با دلار30 تومانی میشه حدودا 23 ونیم میلیون،بازم این قمیتها همونطور که گفتم با دلار30 تومانی حساب کردم اگه دلار پایینتر بیاد خب مساوی هستش با قیمت کمتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی