حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل گلوبال گوشی گیمینگ nubia Red Magic 7 Pro با تراشه اختصاصی گیمینگ معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | نوبیا

ماه گذشته بود که گوشی های سری Red Magic 7 رسما معرفی شدند. در این خانواده نسخه پرو با دوربین زیر نمایشگر و شارژر ۱۶۵ وات ارایه می شد. همچنین در مدل پرو چیپست جدید Red Core 1 نیز قابل توجه بود که یک تراشه اختصاصی مربوط به گیمینگ است.  امروز مدل گلوبال گوشی گیمینگ nubia Red Magic 7 Pro با تراشه اختصاصی گیمینگ معرفی شده است و قیمت بازار جهانی آن جالب است. البته که متاسفانه شارژر ۱۳۵ وات این گوشی در بازار جهانی حذف می شود!

گوشی گیمینگ nubia Red Magic 7 Pro

برند گیمینگ ZTE یعنی Nubia با Red Magic 7 Pro عملکرد همه جانبه ای را برای شما در نظر دارد. در نوبیا رد مجیک ۷ پرو شما یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با 16 گیگابایت رم دریافت می کنید. تراشه اختصاصی گیمینگ Red Core 1 نیز در این گوشی حاضر است که موارد زیر را انجام می دهد:

۱- پردازش های صدا

۲- نور RGB

۳- بازخورد لمسی

بنابراین چیپست اصلی می‌تواند بر بهترین عملکرد بازی تمرکز کند.

تراشه اختصاصی Red Core 1

تراشه اختصاصی Red Core 1

بازی ممتد به معنای گرمای زیاد است، بنابراین نوبیا ۹ لایه مختلف را برای دفع گرما، از جمله یک هیت-سینک ۴۱۲۴ میلی‌متر مربع‌ی را در نظر گرفته است. صفحه محفظه بخار (Vapor Chamber) گوشی Red Magic 7 Pro دارای یک توربوفن جدید است که می تواند در حالی که “فوق العاده بی صدا” است به 20.000 دور در دقیقه برسد.

برای عکاسی، Red Magic 7 Pro از همان ترکیب دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به‌همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در قسمت جلویی، یک دوربین سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

این دستگاه همچنین با یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی همراه شده که شارژ سریع ۶۵ واتی را نیز ارائه می‌دهد.

قیمت نوبیا رد مجیک ۷ پرو در بازار جهانی

قیمت نوبیا رد مجیک ۷ پرو در بازار جهانی

قیمت نوبیا رد مجیک ۷ پرو در بازار جهانی

نسخه Obsidian Black با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و قیمت آن 799 دلار است.

نسخه شفاف Supernova نام دارد و با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و با قیمت 899 دلار به فروش می رسد.

تنها تفاوت بین Red Magic 7 Pro جهانی و بازار چین این است که بازارهای بین المللی به جای شارژر 135 وات از شارژ سریع 65 واتی نسبتاً محافظه کارانه برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کنند.

نظر شما درباره گوشی گیمینگ نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب مثل سری های قبل بازم این سری هم خوبه، ولی قیمتش فکر کنم یه مقدار زیاده، یعنی نسخه 128 گیگ که نزدیک 800 دلار، به دلار 28 تومانی ما میشه حدودا 23 میلیون هستش که میشه گفت از لحاظ قیمت بدک نیستش، اابته یه مشخصات کلی بازم گفته میشد خوب بودچون اینجا نوع دوربین، چیپست و باطری و فست شارژها گفته شده، نوع صفحه نمایش، رفرش ریت، متغیر بودن یا نیودنش ایناروهم گفته میشد خوب بود

mega08

تجربه ی کاربری که بین ردمجیک و بلک‌شارک داشتم. رد مجیک تجربه ی روونتتری داشتم. نسبت به بلک‌شارک. حالا شاید رد محیک ۶پرو و بلک شارک۴پرو بود. رد محیک کنترل دمای بهتری داشت.
قسمت نبود rog phone امتحان کنم. فک کنم اونم چیز شاخی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)