حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G42 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

بر اساس شایعات منتشر شده، موتورولا در حال توسعه یک تلفن هوشمند میان رده است. البته موتورولا چندین گوشی را به طور همزمان در دست توسعه دارد. یکی از جذاب ترین آن ها Motorola Frontier نام دارد که گفته می‌شود با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ وارد بازار خواهد شد. همچنین می‌دانیم که گوشی هوشمند تاشو این کمپانی نیز (با نام Motorola Razr 3) در آینده معرفی خواهد شد. اما میان رده جدید موتورولا، Moto G42 نام داشته و در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است.

موتورولا Moto G42 به زودی معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند موتورولا Moto G42 به تازگی در لیست گیک بنچ مشاهده شده است‌. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون hawao است. لازم است اشاره کنیم که تراشه مذکور در حقیقت اسم رمز Snapdragon 680 4G محسوب می‌شود. این چیپست دارای ۴ هسته قدرتمند با کلاک ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته کم مصرف با کلاک ۱.۹ گیگاهرتز است. اسنپدراگون ۶۸۰ در حقیقت همان نسخه اصلاح شده اسنپدراگون ۶۶۵ محسوب می‌شود.

امتیازات گیک بنچ موتورولا موتو جی ۴۲

یکی از مهمترین تغییرات Snapdragon 680 نسبت به تراشه مذکور، بهره مندی از لیتوگرافی به روزتر ۶ نانومتری است. این معماری تاثیر خاصی در افزایش عملکرد تراشه ندارد. اما باعث پرفورمنس بهینه تر و مصرف انرژی کمتری خواهد شد. پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ موجود در این تراشه می‌تواند بسیاری از بازی های موجود در پلی استور را با تنظیمات گرافیکی متوسط اجرا کند. Motorola Moto G42 موجود در لیست GeekBench تنها ۴ گیگابایت حافظه رم دارد. همان‌طور که GizChina اشاره می‌کند، انتظار داریم که این گوشی دارای نسخه های دیگری با حافظه رم بیشتری باشد.

در بخش نرم افزاری باید اشاره کنیم که موتو جی ۴۲ از سیستم عامل اندروید ۱۲ برخوردار خواهد بود. این گوشی در تست های تک هسته ای امتیاز ۳۷۶ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۱۵۳۸ را کسب کرده است. Moto G42 قبلاً با شماره مدل XT2233-2 در TDRA دیده شده بود. مرجع مذکور نام Moto G42 را برای این شماره مدل تایید می‌کند. چندی پیش نیز گوشی هوشمندی در وب‌سایت‌های گواهی EEC، و Wi-Fi با شماره مدل «XT2233-1» مشاهده شد. این دستگاه همچنین در پایگاه داده گواهی FCC نیز موجود است. با توجه به تعداد زیاد تاییدیه ها، انتظار داریم که این گوشی هوشمند میان رده، در آینده ای نزدیک رونمایی شود. همچنین لازم به ذکر است که Motorola Moto G42 حتی گواهینامه بلوتوث SIG را نیز دریافت کرده است. بر همین اساس می‌توان حدس زد که این دستگاه به زودی در کشور هند معرفی خواهد شد.

Moto G42

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد جزئیات نمایشگر، دوربین و باتری این گوشی هوشمند در دست نیست. Moto G42 احتمالاً باتری بزرگی با سرعت شارژ متوسط ​​به همراه خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که این گوشی به صفحه نمایش OLED مجهز شود. همین ویژگی باعث می‌شود که موتورولا Moto G42 دست برتر را نسبت به بسیاری از رقبای خود داشته باشد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از NFC، وای فای دو بانده، ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی و درگاه USB Type-C اشاره کرد.

رندر موتورولا Frontier با سنسور دوربین 194 مگاپیکسلی را ببینید!

نظر شما درباره Motorola Moto G42 چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای این گوشی هوشمند مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی