حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Frontier با سنسور دوربین 194 مگاپیکسلی را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

پیش از این شایعه شده بود که موتورولا درحال کار بر روی یک پرچمدار جدید با اسم رمز “Frontier” است که تاکنون نام نهایی و رسمی این دستگاه مشخص نشده نبود. بااین‌حال، انتظار می‌رود این گوشی در نیمه دوم سال 2022 با مشخصات ارتقا یافته و پیشرفته عرضه شود. درهمین‌حال، اخیرا رندر طراحی گوشی هوشمند آینده موتورولا Frontier به‌بیرون درز کرده است که از تجهیز این پرچمدار به یک لنز اصلی دوربین با سنسور 194 مگاپیکسلی حکایت دارد.

رندر موتورولا Frontier با سنسور دوربین 194 مگاپیکسلی

افشاگر مشهور، Evan Blass، به‌تازگی رندری از طراحی گوشی هوشمند پرچمدار موتورولا را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. یکی از گزارش‌های قبلی نیز برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده بود.

رندر Motorola Frontier که به‌صورت آنلاین به‌بیرون درز کرده است، نشان می‌دهد که این گوشی دارای نمایشگری با دو لبه خمیده خواهد بود. قسمت برجسته طراحی این دستگاه اما، پنل پشتی با سنسور اصلی بزرگ در قاب دوربین آن است. گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که گوشی هوشمند موتورولا دارای سنسور 200 مگاپیکسلی می‌باشد. بااین‌حال، EvLeaks ادعا می‌کند که این گوشی درحقیقت دارای سنسور 194 مگاپیکسلی بوده که درکنار لنز دوربین نیز حک شده است.

رندر موتورولا Frontier با سنسور دوربین 194 مگاپیکسلی

رندر موتورولا Frontier با سنسور دوربین 194 مگاپیکسلی

اطلاعات دو سنسور دیگر اما درهاله‌ای از ابهام باقی مانده است. اما می‌توان انتظار داشت که ترکیب دوربین شامل یک لنز فوق‌عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 2 برابری باشد. همچنین سوراخ نمایشگر مرکزی این دستگاه نیز احتمالا یک سنسور دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 144 هرتز خواهد بود. این نمایشگر که از نوع AMOLED نیز می‌باشد، همچنین گواهی +HDR10 را با خود به‌همراه دارد. براساس گزارش‌ها، موتورولا گوشی Frontier را در گزینه‌های 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس اشاره کرد که البته هنوز معرفی نشده است. این چیپست می‌تواند در نیمه دوم سال 2022 با بهبودهای جزئی نسبت به پردازنده فعلی اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی شود. ازنظر باتری، شایعه شده است که این دستگاه دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد که از شارژ سریع سیمی 125 واتی همراه با شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی پرچمدار آینده موتورولا همچنین اندروید ۱۲ را در خارج از جعبه اجرا کرده و از رابط کاربری MyUX Moto نیز بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون رندر موتورولا Frontier و استفاده از سنسور دوربین 194 مگاپیکسلی در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی