حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده و مشخصات هواوی Enjoy 70 Pro فاش شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در اوایل ماه جاری میلادی بود که هواوی Enjoy 70 رونمایی شد. هم اکنون اطلاعاتی از جانشین Enjoy 60 Pro منتشر شده است. تصاویر زنده و مشخصات Enjoy 70 Pro هواوی به بیرون درز کرده است.

هواوی Enjoy 70 Pro با تراشه Snapdragon 680 4G از راه می‌رسد

افشاگر معروف اطلاعات یعنی WhyLab با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو تصاویر زنده Enjoy 70 Pro هواوی را به اشتراک گذاشته است. یک ماژول دوربین دایره ای شکل بزرگ در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دو لنز درون این ماژول قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (که از نوع تشخیص عمق است) وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. تصاویر منتشر شده، نسخه مشکی رنگ این دستگاه را نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند در رنگ های سفید برفی و سبز زمردی نیز قابل تهیه خواهد بود.

تصویر زنده هواوی Enjoy 70 Pro

این گوشی آینده هواوی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۶۰ هرتزی خواهد بود. همانند نسل قبل، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ 4G نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد. Huawei Enjoy 70 Pro دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیستم عامل HarmonyOS 4 بهرمند است. باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برای اینجوی ۷۰ پرو در نظر گرفته شده است. این گوشی از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تصویر زنده هواوی Enjoy 70 Pro

مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که Enjoy 70 Pro یک تلفن هوشمند باریک و سبک باشد. این دستگاه ضخامت ۸.۴ میلی‌متری و وزن ۱۹۹ گرمی دارد. WhyLab معتقد بود که این گوشی امروز معرفی خواهد شد! بر اساس اطلاعات فاش شده، هواوی Enjoy 70 Pro یک تلفن هوشمند میان رده خواهد بود. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

هواوی Enjoy 70 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

با توجه به فاش شدن تصاویر زنده هواوی Enjoy 70 Pro، نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی