حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا عرضه گوشی تاشو Razr 3 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

با استناد به یک پست رسمی در شبکه اجتماعی Weibo، به‌نظر می‌رسد که گوشی تاشو موتورولا Razr 3 به‌زودی معرفی خواهد شد. اخبار مربوط به عرضه نسل سوم گوشی تاشو موتورولا پس از آن منتشر می‌شود که Shen Jun، مدیرکل موتورولا، اخیرا یک تیزر را پیرامون این دستگاه منتشر کرده است. درحالی‌که پوستر تیزر چیز زیادی را فاش نمی‌کند، اما دستگاه داخل آن دارای فرم تاشو به‌همراه لوگوی آخرین نسل از پردازنده پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 می‌باشد.

عرضه گوشی تاشو Razr 3 موتورولا با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

بر اساس گزارش‌ها، موتورولا مدتی است که بر روی گوشی تاشو Razr 3 کار می‌کند، به‌طوری‌که وب‌سایت 91mobiles در اوایل ماه جاری، تصاویر زنده از این دستگاه را منتشر کرد. اکنون، پست تیزر حاکی از آن است که این شرکت به معرفی جدیدترین گوشی خود بسیار نزدیک است؛ به‌طوری‌که می‌تواند در هفته آینده رونمایی شود و تا پایان جولای امسال ازطریق کانال‌های خرده‌فروشی در چین در دسترس قرار گیرد.

از پوستر تیزر موتورولا ریزر 3 چیزهای زیادی نمی‌توان بدست آورد، به‌جز یک دستگاه با طراحی V شکل که شبیه به حالت تاشوی گوشی‌های تاشو پیشین این شرکت است. پیش از این، تصاویر زنده ادعاشده از گوشی هوشمند، طراحی ظریف‌تر آن را در مقایسه با نسل‌های قبلی را نشان می‌داد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این دستگاه دارای یک نمای بیرونی براق است که از دو دوربین در قسمت پشتی و یک واحد فلاش LED بهره می‌برد.

عرضه گوشی تاشو Razr 3 موتورولا با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

عرضه گوشی تاشو Razr 3 موتورولا با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1

یکی از تغییرات بزرگی که کاربران علاقه‌مند ممکن است از گوشی تاشوی آینده انتظار داشته باشند، مشخصات درجه‌یک پرچمدار است. طبق گزارش‌ها، موتورولا ریزر 3 می‌تواند دارای تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشد، که ظاهراً پوستر جدید نیز این موضوع را تأیید می‌کند. از دیگر مشخصات کلیدی می‌توان به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

ازنظر دوربین، Razr 3 می‌تواند ترکیبی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی را به‌همراه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ارائه دهد. با توجه به اینکه این دستگاه نسل جدید خواهد بود، کاربران ممکن است انتظار مکانیزم تاشو جدیدی را نیز داشته باشند که امیدواریم دوام بیشتری داشته باشد.

خط احیاشده‌ی گوشی‌های تاشو Razr به‌دلیل مشکلات متعددی مانند مشخصات میان‌رده، دوام نه‌چندان ایده‌آل و قیمت بالا، کاملاً به جایگاهی که سایر گوشی‌ها مانند سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ از آن برخوردار بودند، نرسیده‌اند. در ادامه، جالب خواهد بود که ببینیم آیا Razr 3 جدید موفق به رفع این مشکلات می‌شود یا خیر.

دیدگاه شما پیرامون عرضه گوشی تاشو Razr 3 موتورولا با مشخصات پرچمدار ازجمله تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی