حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی موبایل بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، کدام مدل است؟

بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت، این هفته در حساب Reddit خود فاش کرد که از یک گوشی اندرویدی با نمایشگر بزرگ استفاده می‌کند؛ اما این دستگاه، سرفیس Duo مایکروسافت نیست. درعوض، بیل گیتس از گلکسی زد فولد 3 سامسونگ به‌عنوان گوشی موبایل روزانه خود استفاده می‌کند.

گوشی موبایل بیل گیتس

بیل گیتس در پاسخ به یکی از سؤالات Reddit در موضوع AMA خود، سرانجام تأیید کرد که از کدام گوشی هوشمند استفاده می‌کند؛ Samsung Galaxy Z Fold 3. جای تعجب نیست که گیتس از یک دستگاه اندرویدی استفاده می‌کند، همان‌طور که او چندین بار در گذشته و به‌عنوان‌مثال در سال 2017، گفته بود که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند.

بااین‌حال، شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا گیتس به‌طور خاص از Fold 3 استفاده می‌کند؟ خب، درحقیقت او می‌گوید که دستگاه‌های “مختلفی” را امتحان می‌کند. او توضیح می‌دهد که اندازه نمایشگر Fold به این معنی است که می‌تواند با استفاده از این گوشی و یک «کامپیوتر قابل‌حمل»، از سایر دستگاه‌ها دوری کند. به‌احتمال‌زیاد او از یک گوشی سامسونگ استفاده می‌کند فقط به این دلیل که همکاری تنگاتنگ سامسونگ با مایکروسافت به دستگاه‌های مختلف این شرکت اجازه می‌دهد تا به‌خوبی با ویندوز ادغام شوند.

گوشی موبایل بیل گیتس

گوشی موبایل بیل گیتس

در گذشته، بیل گیتس از صحبت در مورد نحوه استفاده از تلفن اندرویدی به‌جای آیفون اپل خوشحال بود، اما این اولین باری است که او در مورد مدل دقیقی که درحال‌حاضر استفاده می‌کند، صحبت کرده است. در سال 2021، طی مصاحبه‌ای در Clubhouse، او همچنین به این موضوع اشاره کرد که برخی از تولیدکنندگان اندرویدی، اپلیکیشن‌های مایکروسافت را به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده، بر روی گوشی هوشمند خود قرار می‌دهند و همچنین اندروید در مقایسه با iOS انعطاف‌پذیرتر است و او می‌خواهد به همه‌چیز در این زمینه دسترسی داشته باشد.

نکته کمی خنده‌دار در اینجا این است که گیتس از گوشی هوشمند خود مایکروسافت، Surface Duo استفاده نمی‌کند. این دستگاه اهداف زیادی مشابه با گوشی تاشو سامسونگ دارد، با دو صفحه‌نمایش داخلی بر روی یک لولا که فضای بیشتری را برای برنامه‌ها و انجام کارها در اختیار شما قرار می‌دهد. درنهایت اما، شاید گیتس تنها رابط‌کاربری صیقلی، دوربینی مناسب و به‌روزرسانی‌هایی را می‌خواهد که درواقع سروقت از راه می‌رسند.

نظر شما درمورد استفاده بیل گیتس از گلکسی زد فولد 3 سامسونگ به‌عنوان گوشی موبایل روزانه خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی