حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ به اندازه کافی خاص نیست؟ این نسخه ۱۰ هزار دلاری Caviar آن را بخرید!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

“خاص” بودن فاکتور مهمی برای طیف مشخصی از کاربران است. طیفی که عدد در نگاه آن ها خیلی اهمیتی ندارد و می خواهند چیزی را داشته باشند که دست هر کسی نباشد. اگر جز این دسته هستید گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ به اندازه کافی خاص نیست، می توانید این نسخه ۱۰ هزار دلاری Caviar آن را بخرید که قطعات شهاب سنگ دارد!

گلکسی زد فولد ۴ نسخه Caviar با قطعات شهاب سنگ

شرکت سفارشی سازی لوکس Caviar جدیدترین مجموعه خود را با نام Heralds of the Galaxy یا “منادیان کهکشان” معرفی کرد. این مجموعه شامل چهار قاب جدید برای گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Z Fold 4 است که با ۳ فاکتور زیر لوکس شده است:

  1. ۱- درج قطعات شهاب سنگ
  2. ۲- بخش‌های طلایی
  3. ۳- چرم گوساله

قیمت این مجموعه خاص گلکسی زد فولد ۴ از 9470 دلار شروع می شود، اما انتخاب نمونه دارای قطعات شهاب سنگ واقعی کمی بیشتر و حدود 10000 دلار هزینه خواهد داشت.

گران‌ترین نمونه این مجموعه را در تصویر بالا می بینید که نام آن Golden Meteor است. این در اصل یک Galaxy Z Fold 4 با پنل پشتی بازطراحی شده است. دارای قطعات شهاب سنگ بوده که شامل سه سنگ مختلف با نام‌های سیمچان، موئونیونالوستا و کانیون دیابلو است.

شرکت لاکچری Caviar (خاویار) عنوان کرد که هر قطعه در نوع خود بی نظیر است، به این معنی که هر قاب طراحی منحصر به فردی خواهد داشت.

فقط ۲۹ عدد از این قاب‌های ساخته می شود

این شرکت قول داده است که تنها 29 مدل از این طرح خاص را بسازد که همچنین دارای آرم خاویار از طلای 24 عیار و برخی عناصر طلا با آلیاژ جواهرات آبکاری شده Double Gold (24K، 7 mK) است. قیمت 11030 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی و 11460 دلار برای نسخه 512 گیگابایتی است.

از همان سنگ ها در نسخه کمی ارزان تر استفاده می شود که پوشش طلایی ندارد و خاویار در آن از تیتانیوم استفاده می کند. این نمونه Canyon Diablo نام دارد و طراحی شیک مشکی آن 10680 دلار (یا 11110 دلار برای فضای ذخیره سازی دو برابر) قیمت دارد.

این گوشی ها ممکن است طراحی متفاوتی در پشت داشته باشند، اما در داخل، همان پرچمدار تاشو چشمگیر با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی هستند.

نظر شما چیست؟ برای لوکس کردن گوشی‌ خود حاضر به اعمال چنین هزینه‌هایی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)