حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو رونمایی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، لوازم جانبی

پس از آشنایی با محصولات جدید Xiaomi از رویداد امروزش که شامل Mi Band 7 و Redmi Note 11 SE می شود، وقت آن است که با ایربادزهای جدید آن روبه‌رو شویم. خانواده Redmi Buds 4 در ۲ مدل رونمایی شده است. ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو با تفاوت در طراحی و مشخصات ارایه می شوند.

ایربادزهای شیائومی Redmi Buds 4

ایربادزهای Redmi Buds 4 و Redmi Buds 4 Pro امروز در چین عرضه شدند. این ۲ ایربادز گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای هستند که دومی در بین این دو دستگاه برتری بیشتری دارد.

هر دو ایربادز Redmi Buds 4 و Redmi 4 Pro با طراحی داخل گوش ارایه می شوند که دومی دارای یک ساقه بیرون از گوش است. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی هر یک از هدفون ها کنترل کنند. هر دو هدفون TWS دارای گواهی IP54 (ضد گردوغبار و مقاوم دربرابر آب) هستند.

ردمی بادز ۴ پرو

ردمی بادز ۴ پرو

ردمی بادز ۴ پرو

ردمی بادز ۴ پرو

ردمی Buds 4 و 4 Pro به درایور دینامیک 10 میلی‌متری مجهز شده‌اند و حذف نویز 35 دسی‌بل را با اتکا بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. نسخه Pro دارای کیفیت صدای HiFi و صدای استریو مجازی است. همچنین قابلیت حذف نویز تا 43dB را ارائه می دهد و گفته می شود که در برابر صدای باد مقاوم است.

هر دو هدفون TWS دارای حالت شفافیت دوگانه هستند. Redmi Buds 4 Pro دارای حالت تأخیر کم 59 میلی‌ثانیه است. مدل معملی از اتصال بلوتوث ۵.۲ و مدل پرو از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می کنند.

عمر باتری ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو

ایربادز Redmi Buds 4 با 30 ساعت و Redmi Buds 4 Pro با 36 ساعت طول عمر باتری همراه با قاب شارژ ارایه می‌شوند. عمر باتری بدون قاب به ترتیب ۴ و ۵ ساعت است که با حذف نویز روشن محاسبه شده است. شارژر سریع در این دستگاه ها پیش بینی شده که برای ۵ دقیقه شارژر به شما ۱ ساعت عمر باتری می دهد.

قیمت Redmi Buds 4 و Buds 4 Pro

قیمت Redmi Buds 4 برابر 199 یوان (معادل ۳۰ دلار) است در حالی که Buds 4 Pro برابر 369 یوان (معادل ۵۶ دلار) قیمت دارد. هر دو هدفون TWS از هفته آینده به دست خریداران خواهد رسید. نسخه معمولی در رنگ‌های سفید و آبی روشن موجود است در حالی که مدل Pro در رنگ‌های مشکی (Polar Night) و سفید (Mirror Lake White) ارائه می‌شود.

نظر شما درباره ایربادزهای جدید Redmi چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)