حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز شیائومی BlackShark با عمر باتری ٢٨ روزه رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

بلک شارک دیگر تنها گوشی‌های گیمینگ تولید نمی‌کند. بلکه این کمپانی زیر مجموعه شیائومی، دست به تولید و عرضه ایربادز خود نیز زده است. ایربادز شیائومی BlackShark، امروز به صورت رسمی معرفی شده است. این ایربادز بی سیم، دارای عمر باتری بالا و متمرکز بر گیمینگ است.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز شیائومی BlackShark

امروز، بلک شارک یک رویداد بزرگ را برگزار کرد. طی این رویداد، از BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro رونمایی شد.

 

شیائومی BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro رسماً معرفی شدند

 

به نقل از Gizmochina، بلک شارک امروز از اولین ایربادز گیمینگ خود به همراه دو گوشی گیمینگ جدیدش پرده برداشته است. این ایربادز در واقع با نام Black Shark Fengming True Wireless در چین شناخته می‌شود. اما اگر این ایربادز در بازار جهانی عرضه شود، قطعاً نام گذاری متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

اولین ایربادز کمپانی BlackShark، مجهز به درایوری با قطر ١۴.٢ میلی متر است. دیافراگم کامپوزیت از جنس تیتانیوم به همراه حساسیت بالا نیز در این ایربادز به کار رفته است. این ایربادز، توانایی تولید صدای واضح و بلندی را دارد. در عین حال، تأخیر آن بسیار کم و برابر با ٨۵ میلی ثانیه است. این ایربادز تازه وارد، عمر باتری ٢٨ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت حذف نویز فعال نیز در آن موجود است.

شایان ذکر است که وزن هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، تنها ۴.۵ گرم است. بنابراین، استفاده از آن‌ها برای طولانی مدت نیز آزار دهنده نخواهد بود. بلوتوث نسخه ۵.٢ نیز در ایربادز شیائومی BlackShark موجود است که تأخیر پاسخگویی بسیار کمی را به ارمغان می‌آورد. البته باید بگوییم که میزان تأخیر در پاسخگویی این ایربادز با استفاده از گوشی‌های سری BlackShark 4S، به ٣٠ میلی ثانیه کاهش می‌یابد که رقم حیرت آوری است!

همچنین ایربادز جدید بلک شارک از فرامین صوتی مانند تشخیص پوشیده شدن، تغییرات مختلف و اعلاناتی از جمله هشدار باتری کم پشتيبانی می‌کند. ظاهراً کاربران توانایی سفارشی سازی این دستورات را دارند.

همان طور که گفتیم، در بخش عمر باتری شاهد بازدهی ٢٨ ساعته این ایربادز هستیم. عمر باتری این ایربادز بدون کیس شارژ، به ۶ ساعت کاهش پیدا می‌کند. زمان شارژ کامل نیز ١.۵ ساعت است. در نهایت، نوبت به قیمت این ایربادز می‌رسد. ایربادز بی سیم شیائومی BlackShark، با قیمت ٢٩٩ یوان (معادل ۴۶ دلار آمریکا) روانه بازار چین می‌شود.

نظر شما در مورد ایربادز جدید BlackShark چیست؟ آیا ارزش خرید آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

28 روز ؟!!!!!!!
توی متن زدید
(( این ایربادز تازه وارد، عمر باتری ٢٨ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت حذف نویز فعال نیز در آن موجود است.))
البته با کیس شارژش 28 ساعت دووم میاره که مثل بقیه رقباست ولی تاخیر خیلی خیلی کمی به عنوان هدفون بیسیم داره
تاخیر اسپیکر گوشی ها 45 میلی ثانیه هست بعد این اگر به بلک شارک 4 وصل بشه تاخیرش میشه 30 میلی ثانیه؟؟
اگر این درست باشه بی نظیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️