حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی لوازم جانبی جدید Redmi مشخص شد: ۶ دی ۱۴۰۱ برای ساعت، دستبند و ایربادز جدید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، لوازم جانبی

ردمی تصمیم دارد تا ششم دی ماه ۱۴۰۱ کنفرانسی در چین داشته باشد. ردمی این مراسم را به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای سال معرفی می کند. اعلام شده است که تعدادی از محصولات از جمله سری Redmi K60 و Redmi Note 12 Pro Speed Edition هم در همین مراسم عرضه خواهند شد. در همین مراسم معرفی لوازم جانبی جدید نیز انجام خواهد شد که شامل ساعت، دستبند و ایربادز جدید می شود. اسامی این محصولات به ترتیب ساعت Redmi Watch 3، دستبند Redmi Band 2 و ایربادز Redmi Buds 4 Lite است.

لوازم جانبی جدید Redmi

ششم دی ماه ۱۴۰۱ کنفرانس سال نو ردمی 2023 برگزار می شود. این زمانی است که تمامی این محصولات به همراه سری K60 رونمایی خواهند شد. این رویداد همچنین ممکن است شاهد عرضه محصولات جدید باشد و تا امروز، پنج رونمایی مختلف رسما تایید شده است.

تیزر رسمی Redmi طراحی هر سه محصول را به نمایش می گذارد. دکمه پاور یا کنترلر در سمت راست Redmi Watch 3 قرار دارد که دارای بند سبز رنگ و لبه‌های صاف می باشد. ردمی بند ۲ با بندهای اخیر شیائومی طراحی مشابهی دارند و تقریبا همان حس را ارائه خواهد کرد. ایربادز Redmi Buds 4 Lite طراحی واقعاً منحصربه‌فردی با رنگ‌بندی مشکی و سبز دارد.

به احتمال خیلی زیاد این محصولات طراحی شده اند تا بتوانند در بازار رقابت کنند، پس انتظار قیمت‌گذاری رقابتی و حتی تهاجمی را داریم. با این حال باید تا ۲ روز دیگر صبر کنیم و اطلاعات رسمی را از سوی Redmi دریافت کنیم. نظر شما چیست؟ منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)