حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی بادز ۴ نسخه هری پاتر را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شیائومی، لوازم جانبی

پس از ردمی نوت ۱۲ توربو هری پاتر ادیشن حالا نوبت به گسترش تم Harry Potter به دیگر محصولات Redmi است. در همین راستا شیائومی ردمی بادز ۴ نسخه هری پاتر را معرفی کرده است.

شیائومی ردمی بادز ۴ نسخه هری پاتر

Redmi Buds 4 Harry Potter Edition

Redmi Buds 4 Harry Potter Edition

این نسخه از ایربادز ردمی دارای طراحی و المان‌های بسیاری از رمان و فیلم است. روی قاب گوشی‌های هندزفری یک طرح رعد و برق قرار گرفته که زرد رنگ است. کیس شارژ مشکی دارای نشان زیبای هاگوارتز به رنگ طلایی است.

یک قاب چرمی با نشان برجسته طلایی گوی زرین بازی کوییدیچ برای قرار دادن کیس شارژر به شما داده می‌شود. حتی جعبه بسته‌بندی نیز به طور انحصاری طراحی شده و نشان هاگوارتز و سایر جزئیات در هر طرف نقش بسته است. به طور کلی Redmi Buds 4 Harry Potter edition یک کلکسیون جالب برای طرفداران هری‌پاتر محسوب می‌شود.

ایربادز Redmi Buds 4 Harry Potter Edition با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در دسترس است. مشخصات آن دقیقا مثل ردمی بادز ۴ است. این یعنی دارای یک درایور پویا ۱۰ میلی‌متری بوده که کیفیت صدای Hi-Fi و صدای استریو مجازی را به شما می‌دهد. همچنین حذف نویز تا 35 دسی بل را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه می دهند.

شیائومی ردمی بادز ۴ نسخه هری پاتر

شیائومی ردمی بادز ۴ نسخه هری پاتر

این ایربادز ردمی برای گیمرها هم جالب توجه است، زیرا با اتصال بلوتوث 5.2 تاخیر 59 میلی ثانیه را ارائه می دهد. شما همچنین یک حالت شفافیت دوگانه دارید که به شما کمک می کند صدای خارجی را مدیریت کنید و آگاهی موقعیتی بهتری داشته باشید.

با یک بار شارژ 6 ساعت پخش موسیقی و به همراه کیس خود تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهند. ایر ایربادز گواهی IP54 دارد تا در مقابل عرق کردن و باران مقاوم باشد. همچنین از کنترل لمسی چند منظوره برای پخش، مکث، تغییر موسیقی و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره این نسخه خاص ردمی بادز ۴ شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)