حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز شیائومی TWS Headphones 3 Pro با قیمت ١٠٨ دلار رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

شیائومی طی رویدادهای بزرگ خود، معمولاً از محصولات مختلفی کنار گوشی‌های جدید خود پرده بر می‌دارد. ایربادزهای کاملاً بی سیم نیز یکی از دسته محصولاتی هستند که شیائومی تنوع زیادی را در آن‌‌ها برای کاربران به ارمغان آورده است. ایربادز جدید شیائومی، یکی از رده بالاترین ایربادزهای شیائومی است. این ایربادز، شیائومی TWS Headphones 3 Pro نام دارد.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز شیائومی TWS Headphones 3 Pro

شیائومی امروز از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرد. این ساعت هوشمند، نمایشگر ١.۴٣ اینچی AMOLED و قیمت ١۵۵ دلاری را داراست.

 

ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color 2 به قیمت ١۵۵ دلار رسماً معرفی شد

 

اخیراً EqualLeaks گزارش داده است که شیائومی در ادامه رویداد امروز خود، از ایربادز جدیدی رونمایی کرده است. این ایربادز که TWS Headphones 3 Pro نام دارد، از مشخصات کلیدی مهمی برخوردار است. حال، این مشخصات دقیقاً چه مواردی هستند؟

شیائومی در بخش حذف نویز فعال ایربادز جدید خود، مانور ویژه‌ای داده است. این کمپانی می‌گوید که با استفاده از ایربادز جدید آن‌ها، می‌توانید در مکان‌های شلوغ نیز به مکالمه بپردازید. چرا که نویزهای محیطی تا سقف ۴٠ دسی بل، از مکالمات حذف می‌شوند. سری‌های این ایربادز، از جنس سیلیکون هستند. طراحی آن نیز از نوع ساقه دار است. شیائومی سه رنگ بندی مختلف را برای این ایربادز تازه وارد در نظر گرفته است.

فناوری صوتی مخصوص HiFi توسط این محصول پشتیبانی می‌‌شود. فناوری صدای LHDC 4.0 نیز در ایربادز شیائومی TWS Headphones 3 Pro موجود است. به وسیله این ایربادز، می‌توان به صورت ٣۶٠ درجه به صداها گوش فرا داد. گفته می‌شود که عمر باتری ایربادز جدید شیائومی به همراه کیس شارژ آن، حدوداً ٢٧ ساعت است. استاندارد IP55 نیز به آن اعطا شده است. به لطف این استاندارد ایربادز تازه وارد شیائومی می‌تواند در برابر عرق و قطرات آب مقاوم باشد. در کل، TWS Headphones 3 Pro مشخصاتی جذاب و قابل توجه را با خود به همراه دارد. اما قیمت آن چه قدر است؟ شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است که ایربادز جدید آن، برچسب قیمتی ۶٩٩ یوانی (معادل ١٠٨ دلار آمریکا) دارد.

فکر می‌کنید که کدام ویژگی این ایربادز کاربردی است؟ قیمت آن چطور است؟ به نظر شما شیائومی می‌تواند سهم خود را در بازار ایربادزها بیش از پیش افزایش دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️