حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رندر های آنر Magic 4 Lite فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ (MWC) که اخیرا برگزار شد، از سری گوشی های پرچمدار Magic 4 رونمایی کرد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که به غیر از Magic 4، Magic 4 Pro و Magic 4 Ultimate Edition، این مجموعه شامل یک گوشی میان رده با پسوند لایت نیز می‌‌شود. گزارش جدید Appuals رندرها، مشخصات و قیمت آنر Magic 4 Lite را فاش کرده است.

آنر Magic 4 حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

انتظار می‌رود Honor Magic 4 Lite 5G دارای یک پنل LCD TFT با اندازه ۶.۸۱ اینچی باشد که رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل یا همان FullHD+ را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی کرده و تراکم پیکسلی 438ppi را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انتظار داریم که این سنسور دوربین سلفی این دستگاه دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی باشد. در رندر های منتشر شده از میان رده جدید آنر می‌توان یک پانچ هول کوچک برای دوربین سلفی و حاشیه های بسیار کم صفحه نمایش را مشاهده کرد.

رندر Honor Magic 4 Lite

از دیگر مشخصات آنر Magic 4 Lite می‌توان به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق با وضوح ۲ مگاپیکسل اشاره کرد. ماژول دوربین این دستگاه در وسط نیمه بالایی قاب پشتی قرار گرفته و طراحی دایره ای دارد. همچنین به جز سه دوربین مذکور، یک فلش LED هم در این ماژول دیده می‌شود ‌. با آنکه مدت زیادی از معرفی اندروید ۱۲ می‌گذرد اما میان رده آینده آنر به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 6 به دست خریداران می‌رسد.

رندر Honor Magic 4 Lite

گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که آنر مجیک ۴ لایت به یک باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. به طور کلی پکیج باتری این گوشی بسیار جذاب به نظر می‌رسد، زیرا انتظار داریم که آنر پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی را برای این گوشی میان رده در نظر بگیرد‌. با توجه به نمایشگر ال سی دی، خبری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش نبوده و این سنسور بر روی کلید پاور Honor Magic 4 Lite قرار خواهد داشت. این دستگاه به وسیله درگاه USB Type-C شارژ می‌شود و خبری از شارژ وایرلس هم نیست.

رندر Honor Magic 4 Lite

تراشه جدید اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارند. انتظار می‌رود که این دستگاه از استاندارد IPX2، جی پی اس، NFC و دو سیم‌کارت پشتیبانی کند‌. قیمت Honor Magic 4 Lite احتمالاً ۲۹۹ یورو خواهد بود. همانطور که در رندرهای بالا نشان داده شده است، این دستگاه ممکن است در رنگ های مشکی، آبی و نقره ای عرضه شود. مشخص نیست که آیا این تلفن هوشمند در رویداد آتی آنر در ۲۹ مارس (نهم فروردین) معرفی خواهد شد یا خیر.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو رسما معرفی شدند

نظر شما درباره آنر مجیک ۴ لایت چیست؟ آیا قیمت ۳۰۰ یورو برای این دستگاه منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی