حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ اولترا با +Snapdragon 8 Gen1 تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

خانواده پرچمدار Xiaomi 12 مدتی است که در بازار چین و البته برای بازار جهانی معرفی شده اند. مدل اولترا این خانواده که مدل برتر است اما هنوز معرفی نشده و منتظر آن هستیم. امروز با لو رفتن یک پوستر می بینیم که شیائومی ۱۲ اولترا با +Snapdragon 8 Gen1 تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد.

شیائومی ۱۲ اولترا

پرچمدار اعلا Xiaomi 12 Ultra قرار است که بهترین و بالاترین تلاش شیائومی در ارایه یک موبایل باشد. این دستگاه جانشین شیائومی می ۱۱ اولترا می شود. مدل های اولترا در خانواده محصولات شیائومی متمرکز بر دوربین هستند و بدون شک در ۱۲ اولترا هم همین را شاهد خواهیم بود. متاسفانه درباره مشخصات سخت افزاری دوربین Xiaomi 12 Ultra اطلاعات زیادی نداریم اما قرار است که شگفتی بیافریند و شاید حتی صدر DxO رو دوباره از آن شیائومی کند.

شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی ۱۲ اولترا

ذر پوستری که تصویر آن لو رفته است، اطلاعاتی درباره تراشه و تاریخ معرفی Xiaomi 12 Ultra می بینیم. این پوستر به زبان چینی بوده و مسلما تاریخ رونمایی چین آن را اعلام می کند. برای درک بهتر این پوستر به انگلیسی ترجمه ماشینی شده است و تصویر آن را بالاتر می بینید.

قرار است تراشه اصلاح شده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ که در انتهای نام خود یک پلاس (+) دارد، در قلب Xioami 12 Ultra استفاده شود. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس تراشه جدید کوالکام است که سازنده آن از سامسونگ به TSMC تغییر می کند و امید است مشکلات حرارتی آن برطرف شود. انتظار تغییرات اساسی در این تراشه نیست و بیشتر به بهبودها باید چشم داشت، بهبودهایی که اگر واقعا رخ بدهد باز هم شاهد ارتقا تجربه کاربری قابل توجهی خواهیم بود.

تاریخ ۲۰ اردیهشت ۱۴۰۱ برای رونمایی Xiaomi 12 Ultra در چین در نظر گرفته شده است و مراسم ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی (ساعت ۱۶ به وقت تهران) برگزار می شود.

تظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار اولترا ۲۰۲۲ شیائومی هستید؟ فکر می کنید بتواند در مقابل رقبا قد علم کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)