حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس احتمالا هفته آینده خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار، کوالکام

سری بعدی تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام به زودی معرفی می‌شوند. اما این تراشه‌ها پیش از این که یک تغییر اساسی به حساب آیند، یک بهبود کلی نسبت به نسخه‌های قبلی هستند.  تاکنون شایعات بسیاری درباره تاریخ معرفی و عرضه این تراشه‌ها منتشر شده است. اما گویا تاریخ معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس احتمالا هفته آینده خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود کوالکام به زودی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خود را معرفی کند و طبق گفته یک افشاگر چینی از Digital Chat Station، معرفی این تراشه هفته آینده انجام خواهد شد. علیرغم ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه این چیپست ممکن است تا نیمه دوم سال جاری به تعویق بیفتد، اکنون یک بیانیه و خبر جدید در تناقض با اخبار قبلی منتشر شده است که می‌گوید عرضه این تراشه در جمعه آینده یعنی ۲۰ می انجام می‌شود. انتظار می‌رود کوالکام علاوه بر چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نیز رونمایی کند.

تاریخ معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس

اگر این شایعات به قوت خود باقی بماند، می‌توان انتظار انتشار انبوهی از اعلامیه‌ها را از سوی سازندگان گوشی‌های هوشمند داشت که دستگاه‌های جدید خود را با آخرین تراشه‌ها کوالکام معرفی و عرضه کنند. انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام (با کد SM8475) برخلاف اسنپدراگون ۸ نسل ۱ فعلی که توسط سامسونگ تهیه می‌شود، به وسیله TSMC تولید گردد.

کوالکام عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را تا نیمه دوم 2022 به تعویق انداخت

به گفته GsmArena، انتظار می‌رود تفاوت اصلی بین این دو تراشه در بخش GPU باشد که در آن تراشه جدید باید عملکرد بیشتری داشته باشد. انتظار می‌رود CPU نسبت به تراشه فعلی با یک هسته Cortex-X2 با ۳ گیگاهرتز، سه واحد عملکرد Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 بدون تغییر باقی بماند. انتظار می‌رود موتورولا یکی از اولین سازندگانی باشد که از این تراشه جدید در گوشی Edge X30 خود استفاده می‌کند. نظر شما در مورد تاریخ معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام،انتظار میرود کوالکوم علاوه بر اسنپ8نسل 1 از چیپست اسنپ دراگون 8نسل 1 رونمایی کنه، خب این یعنی چی؟؟ حااا بگیریم یکیش نسخه پلاس هستش اونوقت اون یکی دیگه کدوم نسخه هستش؟؟ بعدش اینکه فقط سرعت کورتکسx2 رفته بالا و کورتکسهای a710 وa510 هیچ تکونی نخورده، خب این دیگه چیش پلاسه، اابته شاید سرعتشو ببره بالا گرمای ببشتری تولید کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان