حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند IQOO 11 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار، ویوو

برند IQOO یکی از زیر برندهای ویوو است که در چند سال اخیر محصولاتی بسیار دوست داشتنی به بازار عرضه کرده است و هر سال نیز در برنامه این شرکت، عرضه دستگاه‌های رقابتی در دستور کار است. بنابر اخبار و اطلاعات به دست آمده، گویا گوشی هوشمند IQOO 11 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

گوشی هوشمند IQOO 11 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد

به تازگی، جزئیاتی مربوط به نمایشگر گوشی هوشمند iQoo 11 Pro به همراه تعدادی از مشخصات کلیدی دیگر این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است. به طور خلاصه، این برند iQOO 10 Pro را در ماه جولای عرضه کرد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به عنوان قلب تپنده خود است. اکنون، iQOO در حال آماده شدن برای عرضه جانشین مورد انتظار iQOO 10 Pro با نام iQoo 11 Pro است.

با توجه به پیش‌بینی‌های دقیق و درست افشاگر معروف دنیای دیجیتال یعنی Digital Chat Station، قبل از عرضه، برخی از اطلاعات حیاتی در مورد گوشی آینده iQOO فاش شده است. پیش از این DCS ادعا کرده بود که iQOO 11 Pro تراشه‌ای با کد نام SM8550 کوالکام را دریافت خواهد کرد. به عبارت دیگر، گوشی هوشمند آینده برند Vivo با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بعدی کوالکام عرضه خواهد شد.

زمان‌ بندی معرفی و عرضه IQOO 11 Pro و IQOO Z6 Lite به همراه مشخصات مورد انتظار
همانطور که قبلا نیز گفته شده بود، iQOO 11 Pro به احتمال بسیار زیاد با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه خواهد شد که قرار است در اواسط نوامبر به دست این شرکت‌ها برسد. بنابراین، به جرات می‌توان گفت که iQOO 11 Pro حدودا تا سه ماه دیگر به صورت رسمی معرفی و عرضه می‌شود. علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، iQoo 11 Pro دارای صفحه نمایش E6 AMOLED با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز خواهد بود. همچنین این صفحه نمایش از وضوح 2K پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند IQOO 11 Pro

با این حال، در اینجا لازم به ذکر است که iQOO به طور رسمی مشخصات و تاریخ عرضه گوشی هوشمند iQoo 11 Pro را تایید نکرده است. با این وجود، DCS برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند ادعایی iQOO را از طریق پست خود در شبکه Weibo به اشتراک گذاشته است. به همین ترتیب، مشخصات و قیمت گوشی هوشمند iQoo Z6 Lite 5G در هند نیز چندی پیش به صورت آنلاین منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری GizChina، جدول زمانی عرضه مدل iQOO Z6 Lite در هند برای ماه سپتامبر بود. طبق این گزارش، قیمت گوشی هوشمند iQOO Z6 Lite 5G در هند ۱۳۹۹۹ روپیه خواهد بود. با این قیمت، به احتمال بسیار زیاد می‌توانید نسخه ۴ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت را دریافت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید نسخه رم ۶ گیگابایتی این دستگاه را که از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است، با پرداخت ۱۵۴۹۹ روپیه خریداری کنید.

جهت یادآوری، باید بگوییم که طبق آخرین اطلاعات فاش شده، iQOO Z6 Lite امروز، ۱۴ سپتامبر در هند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی را به کاربران ارائه می‌دهد. ظاهرا این گوشی دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره معرفی و عرضه گوشی هوشمند IQOO 11 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ چیست؟ آیا این تراشه می‌تواند موفقیت دستگاه جدید ویوو را به همراه داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان