حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارپ AQUOS R7 با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شارپ

سرانجام شارپ از گوشی AQUOS R7 رونمایی کرد. دستگاه مذکور، اولین تلفن هوشمند پرچمدار این شرکت با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 است. ویژگی های جذاب AQUOS R7 به همین جا ختم نمی‌شود. این محصول از صفحه نمایش LTPO با حداکثر رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی، دوربین های توسعه یافته با همکاری لایکا و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره مند است.

گوشی AQOUS R7 معرفی شد، به پرچمدار جدید شارپ سلام کنید!

شارپ AQUOS R7 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی Pro IGZO OLED است که رزولوشن ۱۲۶۰×۲۷۳۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر توانایی تولید روشنایی فوق‌العاده ای (حداکثر ۲,۰۰۰ نیت) را دارد. صفحه نمایش پرچمدار جدید شارپ توانایی تولید رفرش ریت تطبیق پذیر (از ۱ تا ۲۴۰ هرتز) را نیز دارد و از رنگ های ۱۰ بیتی و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند مانند AQUOS R6 از پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش برخوردار است. سنسور اثر انگشت نیز مانند پرچمداران سامسونگ از نوع اولترا سونیک است. جدیدترین پرچمدار شارپ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به دست خریداران می‌رسد.

AQUOS R7

دوربین سلفی AQUOS R7 رزولوشن ۱۲.۶ مگاپیکسلی دارد. یک سنسور ۱ اینچی ۴۷.۲ مگاپیکسلی نیز برای دوربین (دارای گشودگی دیافراگم f/1.7) اصلی این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. این دستگاه از فوکوس خودکار هشت پیکسلی PD بهره می‌برد، که نسبت به فناوری های فوکوس رایج سرعت دوبرابر بهتری دارد.  قابلیت فوکوس PD شارپ می‌تواند تجربه عکاسی با این گوشی را بهبود ببخشد. با نگاهی به قاب پشتی آخرین پرچمدار شارپ می‌توان متوجه شد که یک دوربین دیگر نیز در سمت چپ دوربین اصلی قرار گرفته است. متاسفانه اما اطلاعات درباره آن در دسترس نیست!

AQUOS R7

همان طور که در ابتدا اشاره شد، شارپ برای گوشی AQOUS R7 به سراغ تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رفته است. آن‌طور که وب‌سایت GizmoChina اشاره می‌کند، این گوشی پرچمدار تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری نیز مجهز شده است. اما متاسفانه شارپ اشاره ای به فناوری شارژ سریع این دستگاه نمی‌کند‌! از دیگر ویژگی های AQOUS R7 می‌توان به برخورداری از NFC، بلوتوث نسخه ۵.۲، پورت USB Type-C و پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G اشاره کرد. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند مورد بحث در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

گوشی لایکا Leitz Phone 1 با سنسور ۱ اینچی دوربین موبایل رسما معرفی شد: تقریبا همان شارپ Aquos R6

اطلاعاتی درباره قیمت پرچمدار جدید شارپ در دسترس نیست!

متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قیمت AQOUS R7 در دسترس نیست. انتظار می‌رود که این دستگاه در ماه جولای در بازار ژاپن عرضه شود. با آنکه شارپ اشاره ای به مناطق عرضه این تلفن هوشمند نمی‌کند، اما بسیار بعید است که AQOUS R7 در بازار های خارج از ژاپن نیز عرضه شود. این گوشی تنها در دو رنگ مشکی و نقره ای به دست خریداران می‌رسد.

نظر شما درباره Sharp AQOUS R7 چیست؟ چه قیمتی برای این گوشی هوشمند مناسب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشم اومد از طراحیش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی