حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لایکا Leitz Phone 1 با سنسور ۱ اینچی دوربین موبایل رسما معرفی شد: تقریبا همان شارپ Aquos R6

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | اسمارت‌فون، برترین‌های ترنجی

به یاد دارید که گوشی پرچمدار شارپ AQUOS R6 با همکاری لایکا و با اولین سنسور ۱ اینچی دوربین موبایل معرفی شد؟ خب به نظر می رسد که لایکا می خواهد یک نمونه از این موبایل را با برند خود ارایه کند. نتیجه می شود که گوشی لایکا Leitz Phone 1 با سنسور ۱ اینچی دوربین موبایل رسما معرفی شده و تقریبا همان شارپ Aquos R6 است.

گوشی لایکا Leitz Phone 1

همکاری سافت بانک ژاپنی با لایکا آلمانی باعث می شود که یک گوشی با برند Leica برای بازار ژاپن معرفی شود. لایکا قبلا نام خود را با سیستم دوربین موبایل ها برجسته کرده است. با این حال برای اولین بار این Leitz Phone 1 است که برند Leica و نقطه قرمز نمادین آن را به دنیای ساخت موبایل پیش می برد.

Leitz Phone 1

Leitz Phone 1

سیستم دوربین مطمئناً برای دستگاهی از این دست مهم خواهد بود و سخت افزار اینجا مطمئناً مدعی است. یک سنسور ۱ اینچی ۲۰ مگاپیکسلی وجود دارد. این حسگر تصویر بزرگترین نمونه در دنیای موبایل هاست. دوربین اصلی با زاویه دید عریض به فاصله کنونی معادل 19 میلی متر و دارای f / 1.9 به این معنی است که دوربین اصلی واید دارید و همزمان برای فاصله کانونی دیگر باید از زوم دیجیتال استفاده کنند.

گوشی پرچمدار شارپ AQUOS R6 با سنسور ۱ اینچی دوربین و نمایشگر ۲۴۰ هرتز رسما معرفی شد

اگر این سیستم به نظر آشنا می رسد خوب باید بگویم که شارپ دقیقا همین گوشی را یک ماه پیش معرفی کرد. Aquos R6 از همین سیستم دوربین برند Leica برخوردار است. با این حال طراحی Leitz Phone 1 آن را بسیار بزرگتر نشان می دهد. سایر مشخصات مانند صفحه نمایش ۲۴۰ هرتز Pro IGZO OLED آن نیز با مدل شارپ مطابقت دارد.

این دستگاه ضخامتی معاد ۹.۵ میلی متر و وزن ۲۱۲ گرم دارد.

در قلب دستگاه پردازنده پرچمدار کوالکام Snapdragon 888 و ۱۲ گیگابایت رم قرار دارد که با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می شود و می توانید از طریق شیار کارت microSD تا ۱ ترابایت گسترش دهید. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و مقاومت در برابر آب در برابر گرد و غبار / آب IP68 در اینجا هم وجود دارد.

قاب و درپوش لنز گوشی لایکا Leitz Phone 1

قاب و درپوش لنز گوشی لایکا Leitz Phone 1

تفاوت دیگر را می توان در این دید که گوشی Leitz Phone 1 با درپوش لنز و قاب مناسب ارایه می شود در حالی که Aquos R6 چنین لوازم جانبی ندارد.

SoftBank همچنین گوشی Aquos R6 را در کنار Leitz Phone 1 می فروشد و تلاشی هم نمی کند که شباهت های این دو تلفن را پنهان کند. در عوض، R6 را به عنوان الگویی برای کسی که فقط دوربین Leica می خواهد قرار داده اما Leitz Phone 1 را برای کسانی که طراحی سخت افزار Leica را دوست دارند، عرضه می کند.

Leitz Phone 1

Leitz Phone 1

پیش سفارش گوشی Leitz Phone 1 از فردا در ژاپن آغاز می شود. قیمت آن 187،920 ین یا حدود ۱۷۰۰ دلار است.

نظر شما چیست؟ گوشی لایکا را می پسندید؟ اولین گوشی این برند آلمانی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طراحی پنل پشتی رو خیلی شیک درست کردن

Tanha122

دوربین های نقشه برداری و جی پی اس های سه فرکانسش تو دنیا حرف اول میزنه اول میزنه البته ترمبیل امریکا هم هم ردش هست اگه مثل اونا باشه ک دیگه فوق العادس

persepolis

آقای عطایی عکس گوشی پی 50 پرو پلاس اومده
که
قدرت زوم 200 برابر را به نمایش میزاره
و 1 50 100 150 200 رو نشون میده
لطفا بزارید
ممنون
اگه حوصلم شد میزارم…

باریکلا لایکا دست به کار شدی…🤟🏼👏🏼

AŁɪ

آقای عطایی بنظر میاد گوشی جدید شیائومی مثل می ۱۱ لایت نسخه فایو جی که تازه وارد کشور شده مشکل نرم افزاری /سخت افزاری صفحه دارن .
و پوکو اف ۳ که مشکل نرم افزاری داره .
بررسی کنید اگه درست بود اطلاع رسانی کنید ….

persepolis

کدوم مدلش

Tanha122

می ۱۱ لایت فایو جی

ali karimi

ماشاله قیمت خیلی زیاد نیستش

persepolis

عکس گرفته شده با گوشی
هواوی p50pro plus

comment image

comment image

david2arc

ایووول💪 لامصب تلسکوپیه واسه خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)