حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Phantom V Flip تکنو ۳۱ شهریور ماه خواهد بود

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تکنو

در اواخر فوریه بود که تکنو در نمایشگاه MWC 2023 از گوشی تاشو افقی خود رونمایی کرد. هم اکنون، این برند چینی قصد دارد تلفن هوشمند تاشو جدیدی را معرفی کند. تاریخ رونمایی Phantom V Flip مشخص شده است.

تکنو Phantom V Flip در سنگاپور رونمایی خواهد شد

تاریخ رونمایی تکنو Phantom V Flip مشخص شده است. این تلفن هوشمند در ۲۲ سپتامبر و در رویدادی در کشور سنگاپور (که از ساعت ۱۵ به وقت محلی آغاز می‌شود) معرفی خواهد شد. تکنو می‌گوید که فانتوم وی فلیپ نشان دهنده تعهد این کمپانی به بازتعریف سبک و عملکرد تلفن‌های تاشو برای مخاطبان پرشور و آینده‌نگر است. در کنار گوشی هوشمند Phantom V Flip، این برند چینی از لپ تاپ ۱۴ اینچی MegaBook T1 2023 14 رونمایی خواهد کرد. تکنو هیچ جزئیاتی را درباره محصولات آینده خود منتشر نکرده است. اما تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که Tecno Phantom V Flip دارای یک صفحه نمایش کاور دایره ای شکل خواهد بود. ماژول دوربین این گوشی هوشمند تاشو نیز به شکل یک دایره بزرگ بوده و دو لنز دوربین درون آن دیده می‌شود.

تاریخ رونمایی تکنو فانتوم وی فلیپ

مطابق با گزارش GSMArena، تکنو فانتوم وی فلیپ در کنسول گوگل پلی نیز مشاهده شده است. داده‌های کنسول گوگل پلی فاش می‌کنند که این تلفن هوشمند تاشو دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. نسخه ای از این دستگاه به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز بوده و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید استفاده می‌کند. احتمالا تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند تاشو آینده تکنو را تأمین خواهد کرد. ادعا شده که این دستگاه از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

رندر فاش شده تکنو Phantom V Flip نمایشگر کاور این گوشی را نشان می‌دهد

نظر شما درباره Tecno Phantom V Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی