حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Phantom V Flip در ویدئویی مشاهده شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تکنو، شایعات

روز جمعه، کمپانی تکنو از دومین گوشی تاشو خود رونمایی خواهد کرد. اولین گوشی تاشو این شرکت، Phantom V Fold نام داشت که به صورتی افقی تا می‌شد. هم اکنون اما تلفن هوشمند تاشو صدفی Phantom V Flip تکنو در راه است. این دستگاه در سنگاپور معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویدئو Phantom V Flip نمایشگر داخلی این دستگاه را نشان می‌دهد

تکنو Phantom V Flip روز جمعه در سنگاپور معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو در بازار های دیگر مانند نیجریه و هند نیز عرضه شود. اپراتور نیجریه MTN در حال ثبت پیش سفارش برای این گوشی هوشمند است‌. این پیش سفارش تا ۲۷/ ۵ مهر سپتامبر (احتمالا تاریخی که Phantom V Flip در نیجریه عرضه می‌شود) ادامه خواهد داشت. ویدیویی از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده که طراحی آن را نشان می‌دهد. این دستگاه از یک صفحه نمایش کاور دایره ای (که در مرکز ماژول دوربین قرار گرفته) برخوردار است.

پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط MTN

Tecno Phantom V Flip

در ویدئو منتشر شده، قابلیت Always on display صفحه نمایش بیرونی فانتوم وی فلیپ به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگر می‌توانیم ساعت، تصویر پس زمینه متحرک و چند میانبر را ببینیم. احتمالا این صفحه نمایش نمی‌تواند مانند سایر فلیپ ها برنامه های اندرویدی را اجرا کند. در عوض، کاربران می‌توانند بین ویجت های موجود یکی را انتخاب کنند. همان طور که در اواسط ویدئو قابل مشاهده است، اسلاید آخر نمایشگر بیرونی Phantom V Flip مربوط به گزینه «Add widget» می‌شود.

این ویدئو منتشر شده چیزی را نشان می‌دهد که تاکنون ندیدیم. این کلیپ، نمایشگر اصلی داخلی Phantom V Flip را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای یک نمایشگر اصلی ۶.۹ اینچی با رزولوشن FullHD+ است. صفحه نمایش بیرونی این تلفن هوشمند تاشو شبیه به یک ساعت هوشمند بوده و اندازه ۱.۳۹ اینچی خواهد داشت. بر اساس اطلاعات کنسول گوگل پلی، انتظار می‌رود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Phantom V Flip را تأمین کند. مطابق با گزارش GSMArena، این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. دو لنز دوربین در اطراف نمایشگر کاور این تلفن هوشمند تاشو دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

تاریخ رونمایی Phantom V Flip تکنو ۳۱ شهریور ماه خواهد بود

نظر شما درباره Tecno Phantom V Flip چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی