حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا تولید آیفون ۱۴ به دلیل شیوع دوباره کرونا در چین با تأخیر مواجه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با اینکه هنوز چند ماه تا رونمایی نسل جدید گوشی های اپل مانده است. اما این شرکت تصمیم گرفته تا تولید سری آیفون ۱۴ را شروع کند. در حال حاضر گفته می‌شود که ممکن است این سری از گوشی های اپل مشکلاتی در بخش تولید داشته باشند. فاکسکان که یکی از تأمین کنندگان اصلی این برند محسوب می‌شود، به دلیل قرنطینه دوباره چین با مشکلاتی مواجه شده است.

باز هم کرونا باعث مشکلاتی در هنگام تولید آیفون ۱۴ شده است

این غول فناوری کوپرتینویی تلاش می‌کند از عرضه مناسب سری آیفون ۱۴ خود اطمینان حاصل کند. این شرکت نمی‌خواهد مشکلاتی که در خط تولید آیفون ۱۳ و ۱۲ وجود داشت را بار دیگر تجربه کند. در راستای همین امر چندی پیش فاکسکان اعلام کرده بود که برای اطمینان از ثابت ماندن تولید نسل فعلی آیفون و همچنین نسل آینده آن، اقدام به استخدام نیرو های بیشتری می‌کند.

اما تنها یک روز پس از اعلام این خبر، فاکسکان مجبور شد استخدام کارخانه خود را در ژنگژو چین متوقف کند. زیرا این منطقه شاهد اعمال قرنطینه و محدودیت‌های جدیدی بوده است. به عبارت دیگر، این امر احتمالاً برای تولید سری آیفون ۱۴ (که قرار است در فصل پاییز سال جاری معرفی شوند) مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. طبق گزارش SCMP، فاکسکان استخدام‌های جدید کارگران خطوط تولید را به حالت تعلیق درآورده و تولید خود را در یک سیستم حلقه بسته اجرا می‌کند. به آن معنا که کارگران باید در همان محیط کارخانه بمانند.

اگر به خاطر داشته باشید، تولید آیفون ۱۲ با تأخیر قابل توجهی مواجه شد. انتظار نمی‌رود که این اتفاق برای سری iPhone 14 نیز رخ دهد. اما وب‌سایت GizmoChina پیش بینی می‌کند که تولید سری آیفون ۱۴ مانند آیفون ۱۳ با مشکلاتی مواجه خواهد بود. در همین حال، به نظر می‌رسد زنجیره تامین کلی این شرکت در حال بهبود است زیرا Quanta، از تامین کننده مک بوک پرو) قرار است تولید را در کارخانه خود در چین نیز پس از قرنطینه از سر بگیرد.

احتمال همکاری بیشتر اپل و تولید کنندگان چینی برای تامین زنجیره تولید آیفون

نظر شما چیست؟ آیا تولید سری آیفون ۱۴ اپل مانند دو نسل پیشین با مشکلات قابل توجهی مواجه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی