حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون 14 پرو مکس در نسخه 1 ترابایتی شاید رکوردی جدید در تاریخ اپل باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اخیرا شایعاتی از قیمت آیفون 14 اپل منتشر شد که اطلاعات جدیدی به ما می‌دهد. ظاهرا قیمت از 799 دلار آمریکا برای آیفون 14 استاندارد شروع می‌شود. با این حال با نگاه به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس خصوصاً در نسخه 1 ترابایتی، همه چیز گران به نظر می‌رسد. در واقع آیفون 14 پرو مکس به طور بالقوه می‌تواند با قیمت خود در تاریخ اپل بالاترین رکورد قیمتی را برای یک آیفون ثبت کند. جایی که شاید لازم باشد تا به برچسب قیمت 1700 دلاری فکر کنید! با ترنجی در بررسی این خبر همراه باشید.

ساعاتی پیش یک افشاکننده محبوب اطلاعاتی را در مورد آیفون 14، آیفون 14 پلاس/مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به اشتراک گذاشته است. مشخصات ادعایی در پست‌ های او برچسب‌ های قیمت اولیه ظاهری آیفون‌ های آینده را نیز به همراه خود دارند. بنابراین او ارقامی را که به ترتیب 800 دلار و 900 دلار آمریکا هستند برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس اعلام می‌کند. در حالی که ظاهراً برای مدل پایه آیفون 14 پرو نیاز به پرداخت 1100 دلار وجود دارد. به نقل از او 1200 دلار آمریکا نیز قیمت اولیه ارزان ترین پیکربندی آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

بیایید تخمین‌ های قیمت آیفون 14 توسط این افشاکننده را به دقت بررسی کنیم. در اولین بررسی آنها در واقع با برآورد هایی که توسط LeaksApplePro در ژانویه ارائه شده بود مطابقت دارند. البته مشخص نیست که آیا او قیمت‌ هایی را ارائه می‌کند که توسط خودی‌ ها در روز های اخیر در شرکت اپل شنيده است یا صرفاً مقادیر ارائه‌شده توسط منبع قبلی را تکرار می‌کند. با این حال اگر این برچسب‌ های قیمت در نهایت دقیق باشند، باید جیب های خود را کمی بزرگتر کنید! زیرا صحت این خبر یعنی طرفداران باید تا 1700 دلار آمریکا برای آیفون 14 پرو مکس اپل با 1 ترابایت فضای ذخیره‌ سازی هزینه کنند.

قیمت آیفون 14 پرو مکس در نسخه 1 ترابایتی شاید رکوردی جدید در تاریخ اپل باشد

نسخه پایه آیفون 14 پرو مکس با بهترین نسخه آن 500 دلار تفاوت قیمت دارد

البته این موضوع به سادگی از استراتژی قیمت‌ گذاری فعلی کوپرتینویی ها پیروی می‌کند، که همین اکنون نیز برای کسانی که خواهان ظرفیت 1 ترابایتی هستند، 500 دلار به برچسب قیمت 1099 دلاری آیفون 13 پرو مکس اضافه می‌کند. با ثبت رکورد قیمتی 1699 دلار آمریکا، آیفون 14 پرو مکس 1 ترابایتی به گران‌ترین آیفون در تاریخ اپل تبدیل می‌‌شود. البته بدون احتساب نسخه‌ های ویژه یا شخص ثالث و دستگاه های سفارشی.

این افشاگر در واقع چند نکته دیگر را نیز به غیر از قیمت ها ارائه می‌دهد. او در ادامه روند افشای اخیر خود می‌گوید که اپل از نام مدل ” iPhone 14 Plus ” به جای برچسب “iPhone 14 Max” استفاده می‌کند. البته اینجا همان جایی است که او با افشاگران دیگری مانند LeaksApplePro که قاطعانه معتقد هستند نام تلفن هوشمند آینده اپل “iPhone 14 Max” خواهد بود متفاوت است.

اگر از نامگذاری بگذریم، او علاوه بر این، اشاره می‌کند که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تا 8 گیگابایت رم خواهند داشت. اما بسیاری از کارشناسان دیگر این دو دستگاه را با 6 گیگابایت تصور می‌کنند. بنابراین در اینجا نیز کمی شک و تردید لازم است. این منبع همچنین همان ارقام ظرفیت باتری را ارائه می‌دهد که قبلا توسط ShrimpApplePro فاش شده بود. بنابراین شاید بهتر باشد که جزئیات فعلی را در این بخش شبیه با مشخصات حقیقی آیفون 14 ببینیم.

 

نظر شما راجع به برچسب قیمت 1700 دلاری آیفون 14 پرو مکس اپل در نسخه 1 ترابایتی چیست؟ این قیمت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری