حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه خانواده آیفون 14 به سد تقاضای کم برخورد می‌کند؟ تامین کنندگان نگران هستند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل در حال انجام تغییرات مهمی با عرضه خانواده آیفون 14 است. تحول دوگانه آیفون 14 پرو در تغییرات طراحی و ارتقاء دوربین پس از سالها خواهد بود. در واقع اما این چیز های خوب فقط برای سری پرو در راه است. در سمت دیگر اما این شرکت آیفون 14 مینی را نیز برای نسخه جدید مکس کنار می‌گذارد. آیفون 14 و 14 مکس مشخصاتی مشابه با سری آیفون 13 خواهند داشت و زبان طراحی صفحه نمایش را که از آیفون X در سال 2017 وجود داشته است حفظ خواهند کرد. ولی فروش این خانواده چگونه خواهد بود؟

شاید اپل به فروش خانواده آیفون 14 خود خوشبین باشد، اما تامین کنندگان وضعیت متفاوتی دارند.

اپل انتظار فروش آیفون 14 خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش داده است

تامین کنندگان اپل از تقاضای کم برای خانواده آیفون 14 می ترسند

به گفته منابع زنجیره تامین در DigiTimes، تامین کنندگان اپل در مورد تقاضا برای سری آیفون 14 آینده نامطمئن هستند. اپل و تامین کنندگان، محموله های قطعات را پیش از تولید انبوه افزایش داده اند. حجم بالای ارسال محموله ها ممکن است اواخر ماه آگوست آغاز شود. با این حال، آنها نسبت به تقاضا برای سه ماهه پایانی سال 2022 و برای سه ماهه اول سال 2023 خوش بین نیستند. شاید تامین کنندگان پیش بینی های تورم جهانی را مشاهده می کنند و به تمایل مصرف کنندگان برای ارتقا و خرید یک دستگاه آیفون دیگر از خانواده 14 چندان خوش بین نیستند.

عرضه خانواده آیفون 14 به سد تقاضا کم برخورد می‌کند؟ تامین کنندگان نگران هستند

اپل برخلاف تامین کنندگان به فروش سری آیفون 14 خوش‌بین است

با وجود این، برای شما در ترنجی نوشتیم که برخلاف تامین کنندگان، اپل انتظار دارد عملکرد سری آیفون 14 در فروش بسیار خوب باشد. در هفته گذشته، اپل به تامین کنندگان خود هشدار داد که تولید خود را تا 5 درصد افزایش دهند. این بدان معناست که شرکت انتظار دارد حداقل 95 میلیون دستگاه در ماه های اول به بازار ها ارسال شود. این بالاتر از انتظارات اولیه است.

بر اساس این گزارش، تامین کنندگان نیز نگران افزایش قیمت جدید هستند. قیمت آیفون 14 در سری پرو بیشتر از نسل قبل است. به گفته تحلیلگر مینگ چی کو، قیمت آیفون های جدید افزایش خواهد یافت. با این حال، فضای ذخیره سازی پرو و ​​پرو مکس از 256 گیگابایت شروع خواهد شد. اپل همچنین طبق گزارش ها، نسخه 64 گیگابایتی را برای یک بار و برای همیشه کنار می گذارد. حتی مدل های پایه ممکن است از 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع شوند.

 

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ اپل درست می‌گوید یا تامین کنندگان اپل درست می‌گویند؟ عرضه خانواده آیفون 14 به دلیل کمبود تقاضای کاربران دچار مشکل خواهد شد؟ زمان پاسخ می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری