حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین تصاویر لو رفته از ZTE Axon 40 Pro را در ترنجی ببینید

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE

کمتر از یک هفته دیگر، ZTE به طور رسمی Axon 40 Pro را به همراه دو نسخه پایه و اولترا در بازار چین در تاریخ 19 اردیبهشت ماه 1401 معرفی می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود این شرکت سه گوشی هوشمند Axon 40، Axon 40 Pro و Axon 40 Ultra را همزمان روانه بازار کند. همانطور که از نامگذاری مشخص است، جذاب‌ترین عضو این سه‌گانه آکسون 40 اولترا خواهد بود که از دوربین سلفی مخفی در نمایشگر استفاده می‌کند و تصاویر آن را چندی پیش برای شما در ترنجی پوشش دادیم. امروز اما تصاویر نمای جذاب جلویی و پشتی Axon 40 Pro نیز در سایت های خبری منتشر شد. بنابراین بیایید در ترنجی نگاهی به آنها بیاندازیم.

حدود 5 روز تا معرفی رسمی باقی مانده، اما تصاویر زنده گوشی هوشمند ZTE Axon 40 Pro در دستان کاربران به بیرون افشا می‌شود. شخصی که این گوشی هوشمند را در دست گرفته است، به ما نیم نگاهی مناسب به آنچه پنل جلویی و پنل پشتی این دستگاه می‌تواند باشد را ارائه می‌دهد.

به وضوح به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند دارای یک سوراخ پانچ در موقعیت مرکزی و بالای نمایشگر برای قرارگیری سنسور دوربین سلفی خواهد بود. این صفحه نمایش همچنین حاشیه های بسیار کمی دارد و از زاویه خمیده در کناره های خود استفاده می‌کند.

جدیدترین تصویر لو رفته از ZTE Axon 40 Pro را در ترنجی ببینید

جدیدترین تصویر لو رفته از ZTE Axon 40 Pro را در ترنجی ببینید

نمای پشتی Axon 40 Pro ماژول دوربین خاص آن را نشان می‌دهد

در بخش پشتی اما یک ماژول دوربین مستطیل شکل در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد که دارای دو حلقه بزرگ مدور است. به نظر می‌رسد حلقه اول دارای یک سنسور دوربین بزرگ است در حالی که حلقه دوم شامل دو سنسور دوربین می‌شود. همچنین ممکن است یک لنز دوربین چهارم در خارج از حلقه های دایره‌ای به همراه یک فلش LED وجود داشته باشد.

پوستر تبلیغاتی که اخیراً از این شرکت منتشر شده تایید می‌کند که Axon 40 Pro دارای یک سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین عبارت “108” بر روی دایره بالایی ماژول دوربین ها نیز دیده می‌شود. اما اطلاعات مربوط به بقیه سنسور های دوربین همچنان ناشناخته باقی مانده است.

از سوی دیگر اما شما کاربران ترنجی ممکن است نمای تمام صفحه‌ای از سری Axon 40 با سنسور دوربین زیر نمایشگر را نیز دیده باشید که گفتنی است که همان مدل Axon 40 Ultra است. این گوشی دارای صفحه نمایش 120 هرتزی و تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت بدنه خود است.

به نقل از منبع، از رندر های فاش شده به نظر می‌رسد که ZTE Axon 40 Ultra در دو رنگ مختلف مشکی و سفید عرضه خواهد شد. برای اطلاع دقیق از ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت این گوشی ها باید چند روز دیگر تا 19 اردیبهشت ماه منتظر بمانید.

 

این روز ها ZTE مشغول تبلیغ و تهییج کاربران پیرامون اعضای جدید گوشی های خود است. بنابراین در روز های آینده در ترنجی از خانواده ZTE Axon 40 بیشتر خواهیم نوشت. نظر شما راجع به اعضای این سری و به خصوص Axon 40 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

ایران هم در حسرت نگاه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری