حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE

هفته آینده ZTE جدیدترین سری موبایل های Axon را با نام Axon 40 و در سه مدل معرفی خواهد کرد: این خانواده شامل Axon 40 مدل پایه و Axon 40 Pro و Axon 40 Ultra می شود. ما قبلاً مدل Ultra را در یک تصویر زنده از نمای جلو دیده‌ایم، اما امروز به لطف لیستی که یک خرده‌فروش چینی از دستگاه آینده ارائه کرده است، می‌توانیم پشت آن را نیز از طریق تصویر رسمی زیر ببینیم. در حقیقت تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra مشخص شده است و با هم درباره آن صحبت می کنیم.

تصاویر و مشخصات ZTE Axon 40 Ultra

واضح است که به نظر می رسد اکسون ۴۰ اولترا به عنوان یک گوشی هوشمند رده بالا در سال 2022 طراحی شده است و چیزی که آن را به سطح بعدی فناوری می برد، جدیدترین نسل دوربین سلفی زیر نمایشگر است که با چشم غیر مسلح نمی توانید آن را ببینید. ZTE در فضای دوربین زیر نمایشگر پیشگام بود، بنابراین منطقی است که با هر نسخه جدید به نوآوری و برتری در این زمینه ادامه دهد.

در تصاویر رسمی دیده می شود که دوربین پشتی دارای سه سنسور دوربین بزرگ است که همگی 64 مگاپیکسل هستند. همچنین همه آنها از فیلمبرداری 8K پشتیبانی خواهند کرد. نه تنها این، بلکه شایعات حاکی از آن است که سنسور اصلی و فوق عریض دقیقاً از یک مدل سنسور استفاده می کند.

تیزر دوربین 100 مگاپیکسلی احتمالاً به این معنی است که ZTE از حسگر ISOCELL HM2 سامسونگ در Axon 40 Pro استفاده خواهد کرد. سازنده کره ای در حال حاضر تنها شرکتی است که قادر به تولید پلتفرم های تصویر موبایل با چنین وضوح بالایی است و HM2 جدیدترین نسخه است.

اندازه سنسور 1/1.33 اینچ بوده و از PDAF، فوکس خودکار لیزری و OIS پشتیبانی می کند. ما انتظار داریم تمام این فناوری به Axon 40 Pro برسد. این تصویر همچنین 6 لایه را در جلوی سنسورهای واقعی نشان می دهد، به این معنی که یک لنز 6P مناسب با دیافراگم f/1.8 خواهد بود.

صفحه نمایش +QHD گوشی Axon 40 Ultra دارای انحنای «آبشاری» در هر دو طرف، و حاشیه فوق‌العاده ریز بالا و پایین است، در حالی که شیشه‌ی پشتی به روشی مشابه منحنی است و تنها فضایی را برای یک قاب آلومینیومی کوچک باقی می‌گذارد. این برای زیبایی شناسی قطعاً خوشایند است.

بر اساس شایعات قبلی، اسنپدراگون 8 نسل 1 در اکسون 40 اولترا با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارایه می‌شود، در حالی که ظرفیت باتری می‌تواند 5000 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی باشد.

این برند چینی تیزر یک تراشه امنیتی اختصاصی را هم منتشر کرده است. این تراشه امنیتی برای ZTE نیز اولین خواهد بود. در حالی که جزئیاتی در مورد ویژگی‌های آن نداریم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که داده‌های حساسی مانند اسکنر اثر انگشت، رمز عبور و اطلاعات کارت اعتباری را در خود جای دهد، بنابراین در فضای ذخیره‌سازی جایی که ممکن است در برابر حملات آسیب‌پذیرتر باشد، قرار نگیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ZTE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، معلومه که با یک گوشی عالی طرفیم، حالا من نمیدونم دقیق فهمیدم یا نه، اونم اینکه برای نسخه اولترا3تا 64 مگاپیکسلی هستش و برای نسخه پرودوربین100مگاپبکسلی، فکر کنم اینطوری باشه، ودر آخرچیپست، صفحه نمایش ابشاری، دوربین جلوی زیر صفحه،باطری خوب و فست شارژ خوب مشخصات خوب این گوشی هستن و البته 3تادوربین 64 مگاپیکسلی، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)