حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه طراحی جلویی Axon 40 Ultra را در کنار Galaxy S22 Ultra در ترنجی ببینید

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE، سامسونگ، مقایسه

اول به شما کاربران علاقه‌مند ترنجی بگویم که ZTE تایید کرده است که در صورت امکان Axon 40 Ultra به زودی در ماه آینده به صورت جهانی عرضه خواهد شد. اما در میانه مسیر عرضه این دستگاه در بازار جهانی، خالی از لطف نیست که نگاهی به Axon 40 Ultra و مقایسه طراحی نمای جلویی آن با سامسونگ Galaxy S22 Ultra بیاندازیم. جایی که به نظر می‌رسد ZTE بسیار شبیه به پرچمدار اخیر سامسونگ است و در واقع شاید وجود دوربین سلفی در نمونه سامسونگ و خمیدگی کمتر صفحه نمایش تنها راه ساده برای تشخيص آنها از یکدیگر در تصاویر باشد. گفتنی است که این تصاویر توسط یک افشاکننده مشهور با نام آیس یونیورس شکار شده است. بیایید در ترنجی نگاهی به آنها بیاندازیم.

گوشی ZTE Axon 40 Ultra با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد + Axon 40 Pro

ZTE به تازگی آکسون 40 اولترا را معرفی کرده است، اما آیس یونیورس قبلاً این دستگاه را در دست خود گرفته است. همانطور که این افشاکننده قبلاً ادعا کرده بود، Axon 40 Ultra تصویری موازی با گلکسی S22 Ultra، جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ، در ذهن کاربران برجای می‌گذارد. شما عزیزان در ترنجی می‌دانید که در حالی که گلکسی اس 22 اولترا جانشین برحق گلکسی اس 21 اولترا محسوب می‌شود. اما این دستگاه بیشتر به منزله بازگشت به طراحی مرسوم سری گلکسی نوت، مانند گلکسی نوت 20 اولترا، بوده است. در واقع پیش از این نیز به شما عزیزان گفتیم که با حذف خانواده گلکسی نوت سامسونگ، این شرکت به درستی تقریبا تمام ویژگی های خوب این خانواده را، از جمله طراحی ویژه آن به سری گلکسی اس افزود.

مقایسه نمای جلویی Axon 40 Ultra را در کنار Galaxy S22 Ultra در ترنجی ببینید

تصاویر پرچمدار ZTE را در کنار پرچمدار سامسونگ ببینید

اساساً تشخیص آکسون 40 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا با نمایشگر های خمیده و تقریبا هم‌اندازه بزرگ آنها و شکل شاسی آنها با گوشه های تیز دشوار است. ظاهراً هر دو دستگاه دارای حاشیه‌ های نمایشگر بسیار کم هستند. اگرچه ZTE با استفاده از دوربین زیر پنل (UPC) در نمای تمام‌صفحه یک قدم فراتر از سامسونگ می‌رود. البته Axon 40 Ultra یک رقیب واقعی برای Galaxy S22 Ultra نیست. زیرا فاقد قلم داخلی است و پشتیبانی از قلم فعال در همه اشکال را ندارد. همچنین به دلیل محدودیت های استفاده از دوربین زیر نمایشگر، کیفیت صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ را ارائه نمی‌دهد.

مقایسه نمای جلویی Axon 40 Ultra را در کنار Galaxy S22 Ultra در ترنجی ببینید

حاشیه های پایین Axon 40 Ultra و گلکسی S22 Ultra

Axon 40 Ultra به زودی رونمایی جهانی خواهد شد

به گزارش منبع، ZTE امیدوار است پرچمدار خود Axon 40 Ultra را در سطح جهانی نیز عرضه کند. ظاهراً این دستگاه در ماه آینده در خارج از چین در دسترس خواهد بود. اما متاسفانه ZTE هنوز جزئیات بیشتری ارائه نکرده است. Axon 40 Ultra از 748 دلار آمریکا در چین شروع می‌شود. در ادامه نیز با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به 1095 دلار آمریکا می‌رسد.

مقایسه نمای جلویی Axon 40 Ultra را در کنار Galaxy S22 Ultra در ترنجی ببینید

البته احتمالا می‌دانید که متاسفانه قیمت‌ های چینی به ندرت مستقیماً و بدون تغییر به کشور های دیگر می‌رسند. به این معنا که ماجرا همانطور که عرضه جهانی سایر گوشی های چینی نشان داده است خواهد بود. بنابراین احتمالاً قیمت آکسون 40 اولترا نیز در بازار های دیگر به طور قابل توجهی گران تر از بازار چین باشد.

 

نظر شما راجع به طراحی آکسون 40 اولترا چیست؟ این دستگاه را با توجه به مشخصات و قیمت آن رقابتی و جذاب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، واقعا شکل هم هستن، یعنی سامسونگم دوربین زیر نمایشگر داشت تموم بود، از جلو نمیشد تشخیص داد، ولی خب درکل بگیری نماینده سامسونگ از لحاظ مشخصات کلی فکر کنم بهتر از نماینده ZTE هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری