حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Axon 40 زدتی‌ای در ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

برند ZTE شاید در کشور ما و به خصوص در بخش دستگاه های پریمیوم خیلی شناخته شده نباشد، هر چند که برای حضور در بازار ما مدتی تلاش هم کرد. به هر صورت سری Axon آن را می توان دستگاه های مهمی برای راهبردش دانست. به تازگی رسما تایید شده که سری Axon 40 زدتی‌ای در ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

سری Axon 40 زدتی‌ای

چندین گزارش برای برای خانواده Axon 40 وجود دارد که جدیدترین آنها متعلق به تاییدیه TENAA است. اکنون، رئیس بخش موبایل این شرکت یک پوستر را در Weibo به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد Axon 40 و احتمالاً یک مدل پرو، در ماه جاری در چین معرفی خواهد شد.

پوستر رسمی ZTE Axon 40

پوستر رسمی ZTE Axon 40

پوستر جدید چیز زیادی را فاش نمی کند، اما گزارش های گذشته (از جمله نشت TENAA) نشان می دهد که Axon 40 Pro همان گوشی گیمینگ نوبیا Z40 Pro است که ری-برند شده است، بنابراین ما حدودا می دانیم چه چیزی باید انتظار داشته باشیم.

به جز این موارد، خانواده Axon سابقه استفاده از دوربین های سلفی زیر نمایشگر را دارند، بنابراین ما نمی دانیم که آیا Axon 40 Pro از این نظر کمی با نوبیا Z40 Pro متفاوت خواهد بود یا نه. ما همچنین نمی دانیم که آیا قابلیت Gravity Edition با شارژ مغناطیسی یک ویژگی پیش فرض خواهد بود یا یک قابلیت جداگانه مانند nubia Z40 Pro.

خوشبختانه، ما نیازی به صبر زیادی نخواهیم داشت زیرا ZTE این محصولات را در ماه جاری برای بازار چین معرفی خواهد کرد و احتمالاً اندکی بعد راهی صحنه جهانی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ZTE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)