حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمای جلویی خیره کننده ZTE Axon 40 Ultra با دوربین زیر نمایشگر را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

اگر درست به یاد داشته باشید، ZTE Axon 20 اولین گوشی هوشمند تجاری با دوربین زیر صفحه نمایش بود که به دست عموم کاربران رسید و آزمایش شد. در واقع چون ریسک بالا بود و اولین تلاش ها همیشه ممکن است به ثمر ننشیند، این شرکت شکست خورد. کیفیت عکس های دوربین زیر نمایشگر در مقابل انتقادات حرفی برای گفتن نداشت و موفق نشد که صدایی از خود بلند کند. بنابراین ZTE Axon 20 به عنوان اولین آزمایش ناموفق دوربین زیر صفحه نمایش در مقیاس عمومی در تاریخ برای هميشه ثبت خواهد شد. حالا اما ZTE دوباره با تکنولوژی جدید و ارتقایافته خود بازگشته است. تصاویر لو رفته جدید نمای جلویی گوشی هوشمند ZTE Axon 40 Ultra را نشان می‌دهند که از یک پرچمدار با نمای جلویی بسیار زیبا حکایت دارند. در ترنجی به بررسی این تصاویر و مشخصات این دستگاه می‌پردازیم.

عقب‌نشینی موقت ZTE عزم این شرکت را برای ارائه فناوری پیشرفته به کاربران کاهش نداد. سال گذشته ZTE Axon 30 را معرفی کرد و اکنون جانشینی در مقابل نسخه پایه Axon 40 گوشی Axon 40 Ultra نیز قرار دارد که یک نمونه تمام‌عیار از ZTE خواهد بود. در واقع بیشترین حرف و حدیث در این است که امروز تصاویری از Axon 40 Ultra با تاکید بر پنل جلویی خمیده منتشر شده است. اما هیچ اثری از دوربین جلو در آن دیده نمی‌شود!

نکته دیگر قابل توجه حاشیه های بسیار نازک در اطراف نمایشگر و گوشه های تیز این دستگاه‌ است. همچنین یافتن مکان دوربین سلفی با چشم غیرمسلح گویا غیرممکن است. البته این که آیا در واقعیت چنین خواهد بود یا خیر، تنها با عرضه گوشی هوشمند متوجه خواهیم شد. زیرا این عکس می‌تواند در شرایط ایده‌آل و از زاویه مناسب برای پنهان کردن حضور دوربین گرفته شود.

ZTE Axon 40 Ultra باید اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم، دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 12 را ارائه دهد. همچنین خانواده ZTE Axon 40 در ماه می عرضه خواهد شد.

نمای جلویی خیره کننده ZTE Axon 40 Ultra با دوربین زیر نمایشگر را ببینید

ZTE Axon 40 Ultra

عکس های لو رفته از ZTE Axon 40 Ultra با دوربین زیر نمایشگر

رگولاتور چینی TENAA به تازگی مشخصات دقیق و عکس های زنده (البته کم کیفیت) گوشی هوشمند پرچمدار ZTE Axon 40 را در پایگاه داده خود منتشر کرده است. با قضاوت بر اساس پارامترها و ظاهر، این مدل یک نسخه موازی با Nubia Z40 خواهد بود. با این تفاوت که Nubia Z40 در خارج از چین در دسترس خواهد بود و Axon 40 صرفا برای فروش داخلی است.

ZTE Axon 40 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس اولد با اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش و دوربین جلویی 44 مگاپیکسلی است. ماژول دوربین پشتی نیز با سنسور هایی با وضوح 64، 8 و 5 مگاپیکسل ارائه می‌شود. از آنجایی که Nubia Z40 Pro از یک لنز 35 میلی متری و یک سنسور کاملاً جدید سونی استفاده می‌کرد، بنابراین ممکن است همین ترکیب در مورد Axon 40 نیز صدق کند.

نمای جلویی خیره کننده ZTE Axon 40 Ultra با دوربین زیر نمایشگر را ببینید

پلتفرم سخت افزاری این دستگاه مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است. همچنین گزینه های زیادی برای RAM شامل نسخه های 6 و 8 و 12 و 16 گيگابايتی وجود دارد. در بخش حافظه داخلی نیز چهار گزینه حافظه سریع وجود دارد: 128، 256 و 512 گیگابایت و نهایتاً 1 ترابایت.

به نقل از منبع، این گوشی هوشمند از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی و از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند. ابعاد و وزن آن نیز 163.37 در 75.88 در 8.56 میلی‌متر و 199.9 گرم است.

از آنجایی که Axon 40 قبلاً گواهینامه ها را دریافت کرده است، انتظار داریم به زودی در چین معرفی و عرضه شود.

 

نظر شما راجع به این گوشی چیست؟ نمای جلویی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری