حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ZTE Axon 40 با دوربین زیر نمایشگر مشخص شد: 19 اردیبهشت 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

برای مدت طولانی شایعه شده بود که کمپانی ZTE درحال کار بر روی نسل آینده گوشی هوشمند سری Axon خود به نام “Axon 40” است. سرانجام، امروز مدیرعامل این شرکت با انتشار دعوتنامه اختصاصی در صفحه Weibo خود، اعلام کرد که گوشی پرچمدار ZTE Axon 40 در تاریخ 9 می (19 اردیبهشت) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. این مقام ارشد همچنین تصویری از حاشیه نمایشگر این دستگاه را منتشر کرد که از ضخامت فوق‌العاده باریک آن به‌همراه صفحه‌نمایش دو لبه خمیده حکایت دارد.

معرفی ZTE Axon 40

امروز صبح، ZTE به‌صورت رسمی اعلام کرد که سری جدید ZTE Axon 40 در تاریخ 9 می معرفی خواهد شد. به‌جز تاریخ رونمایی، هیچ‌چیز دیگری توسط مدیرعامل این شرکت فاش نشده است. همچنین جالب اینجاست که خود این اعلامیه در Weibo با استفاده از گوشی هوشمند ZTE Axon 40 Ultra منتشر شده است.

پیش از این مشخص شده بود که این سری از سه مدل استاندارد، پرو و ​​اولترا تشکیل شده و انتظار می‌رود دو نسخه برتر از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام بهره ببرند، درحالی‌که نسخه استاندارد ممکن است دارای تراشه‌ای سطح پایین‌تر باشد.

معرفی ZTE Axon 40

معرفی ZTE Axon 40

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که نسخه برتر (ZTE Axon 40 Ultra) دارای نسل سوم دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. لازم‌به‌ذکر است که بهره‌مندی از دوربین زیر نمایشگر، درواقع یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سری ZTE Axon 40 قلمداد می‌شود.

پیش از این، مشخصات ZTE Axon 40 Pro نیز ازطریق گواهی TENAA فاش شده بود که در آن مشخص شد این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی OLED، ترکیب دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای 64MP ،50MP ،8MP در یک ماژول دوربین با طراحی منحصربه‌فرد است. این گوشی همچنین طبق شایعات از یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ فوق‌سریع بهره می‌برد.

جزئيات دو مدل دیگر هنوز فاش نشده است، اما انتظار می‌رود که مشخصات هر دو نسخه برتر (پرو و ​​اولترا) تا حد زیادی مشابه یکدیگر باشد. در روزهای آینده، انتظار می‌رود که مقامات کمپانی چینی برجسته‌ترین ویژگی‌های سری ZTE Axon 40 را فاش کنند.

نظر شما در مورد معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری ZTE Axon 40 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی