حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش مجازی رم در One UI 4.1 تا ۸ گیگابایت با قابلیت RAM Plus امکان‌پذیر است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ را معرفی کرده است و این سه گوشی، با رابط‌کاربری نسخه One UI 4.1 عرضه خواهند شد. اکنون SamMobile گزارش می‌دهد که One UI 4.1 در مورد تجربه کاربری در تلفن‌های گلکسی چند ترفند دراختیار دارد و نکته جالب این است که درنهایت به سایر گوشی‌های گلکسی غیر از موارد پرچمدار نیز راه خواهد یافت. از مهم‌ترین تغییرات صورت‌گرفته در نسخه جدید One UI 4.1، امکان افزایش رم به‌صورت مجازی به‌اندازه‌ی دلخواه و تا سقف ۸ گیگابایت با قابلیتی به نام RAM Plus است.

رم مجازی در One UI 4.1

قابلیت RAM Plus یکی از ویژگی‌های گوشی‌های گلکسی است که به شما امکان می‌دهد مقدار رم را افزایش داده و عملکرد گوشی گلکسی خود را بهبود ببخشید. این قابلیت تاکنون، از تنها 4 گیگابایت حافظه داخلی برای استفاده به‌عنوان حافظه مجازی در صورت تمایل استفاده می‌کرد.

اکنون اما، با One UI 4.1، سامسونگ تصمیم گرفته است که ویژگی RAM Plus را بیش از پیش بهبود بخشد. One UI 4.1 نسخه‌ای از رابط‌کاربری سامسونگ خواهد بود که سری گلکسی S22 با آن عرضه می‌شود (و درنهایت راه خود را به سایر دستگاه‌های گلکسی نیز باز خواهد کرد). اکنون، RAM Plus به شما امکان می‌دهد 2، 4، 6 و حتی 8 گیگابایت حافظه داخلی خود را به‌عنوان رم مجازی انتخاب کرده تا عملکرد برنامه‌های تلفن خود را افزایش دهید.

رم مجازی در One UI 4.1

رم مجازی در One UI 4.1

RAM Plus در واقعیت این‌گونه عمل می‌کند که بخشی از فضای ذخیره‌سازی گوشی شما را به‌عنوان رم مجازی اختصاص می‌دهد. این شبیه به نحوه‌ای است که ویندوز بخشی از فضای ذخیره‌سازی دیسک را برای استفاده به‌عنوان رم مجازی در مواردی که رم فیزیکی در رایانه شما کافی نیست، اختصاص می‌دهد.

زمانی که RAM Plus برای اولین بار بر روی گوشی‌های گلکسی عرضه شد، تنها می‌توانست از 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند، اما با One UI 4.1، در صورت نیاز به مقدار زیادی رم، می‌توانید آن را تا سقف 8 گیگابایت حافظه تنظیم کنید. این می‌تواند عملکرد گوشی شما را درصورتی‌که از رم زیادی استفاده می‌کنید و به مقدار بیشتری رم نیاز دارید، بهبود بخشد.

نظر شما پیرامون ویژگی رم مجازی در One UI 4.1 تا حداکثر ۸ گیگابایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی