حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Poco F4 GT با Sanapdragon 8 Gen 1 و قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پوکو

وقت آن است که یک پوکو یک محصول جذاب دیگر را برای بازار جهانی ارایه کند. شیائومی Poco F4 GT با Sanapdragon 8 Gen 1 و قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شده است. برای جذاب تر شدن ماجرا باید بگویم این گوشی دکمه های مخصوص بازی و شارژر ۱۲۰ وات هم ارایه می کند. همچنین خوشخبتانه با اندروید ۱۲ همراه خواهد بود.

شیائومی Poco F4 GT

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام با فناوری LiquidCool 3.0 کنترل می شود که از دو محفظه بخار برای خنک سازی ساخته شده است. برای مقایسه، Poco F3 از نسخه 1.0 این فناوری استفاده کرد. همچنین محفظه ها 170 درصد بزرگتر از محفظه های داخل F3 GT هستند.

پوکو F4 GT

پوکو F4 GT

این تراشه همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 730 است که 50 درصد سریع‌تر از نسل قبلی بوده و خروجی خود را روی صفحه‌نمایش تخت 6.67 اینچی AMOLED نشان می‌دهد.

امتیاز +A از دیسپلی میت برای نمایشگر پوکو اف ۴ جی تی

نمایشگر پوکو اف ۴ جی تی یک پنل 10 بیتی (1 میلیارد رنگ) با رفرش ریت 120 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا است. کیفیت صفحه نمایش توسط DisplayMate تأیید شد که پس از تنظیم یا مطابقت با 15 رکورد عملکرد صفحه نمایش، به آن نمره A+ داد.

این نمایشگر دارای تاچ سمپل ریت 480 هرتز است که از 360 هرتز در F3 افزایش یافته و مطابق با نمایشگر F3 GT است.

مانند مدل قبلی GT، این مدل نیز علاقه زیادی به بازی دارد، بنابراین کنترل های اضافی را به شکل دکمه های جانبی ارائه می دهد. آنها در بیش از 100 بازی محبوب آزمایش شده اند، اما همچنین می توانند به عنوان میانبر برای استفاده معمولی (مانند راه اندازی دوربین) استفاده شوند.

پوکو F4 GT

پوکو F4 GT

شارژر ۱۲۰ وات برای پوکو F4 GT با کابل مخصوص

شیائومی Poco F4 GT دارای سریع ترین شارژر Poco با سیستم HyperCharge مدل 120 واتی است. باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند در 17 دقیقه تا 100 درصد شارژ شود.

حالت دیگری نیز وجود دارد که امکان شارژ را در حین بازی فراهم می کند و گرمای کمتری تولید می کند، اما با زمان ۰ تا ۱۰۰ به 27 دقیقه مرسید که همچنان بسیار سریع است. پوکو همچنین یک کابل USB-C زاویه دار ارایه می کند که هنگام نگه داشتن گوشی به صورت افقی، استفاده از آن راحت تر است.

دوربین پوکو F4 GT

دوربین پوکو F4 GT

دوربین پوکو F4 GT

پوکو F4 GT به ۲ سنسور تصویر سونی مجهز شده است. دوربین پشتی سونی IMX686 است، یک سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.73 اینچی (پیکسل های 0.8 میکرومتری که با ادغام ۴ در ۱ به اندازه 1.6 میکرومتر می رسند) و پشت دیافراگم f/1.9 قرار دارد. همچنین در اینجا یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (120 درجه) وجود دارد که با f/2.2 مجهز شده و در کنار آن یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نشسته است. علاوه بر این، یک حسگر سوسو زدن وجود دارد.

دومین سنسور سونی، دوربین 20 مگاپیکسل IMX596 داخل دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر است. قاب پشتی دارای نور پس‌زمینه RGB است که برای اعلان‌ها، نشانگر شارژ باتری و البته موارد رنگارنگ هنگام بازی استفاده می‌شود.

برند پوکو در حال ارائه خدمات پس از فروش ممتازی است که به کاربران F4 GT یک تعمیر رایگان صفحه نمایش در 6 ماه اول مالکیت می دهد.

قیمت پوکو F4 GT

پوکو Poco F4 GT از پنجشنبه و در رنگ های مشکی، نقره ای و زرد عرضه خواهد شد.

دو نسخه برای انتخاب وجود دارد:

۱- مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۰۰ یورو

۲- مدل ۱۲ گیگابایت رو م 256 گیگابایتی حافظه داخلی با قیمت ۷۰۰ یورو

در هر دو مورد، شما به RAM سریع LPDDR5 و UFS 3.1 خواهید رسید.

توجه داشته باشید که در هفته اول فروش، قیمت اولیه به ترتیب 500 و 600 یورو بوده و همچنین، این تلفن همراه با 2 ماه YouTube Premium به صورت رایگان ارائه می شود.

نظر شما درباره پوکو اف ۴ جی تی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چندان هم ارزان نیست

alikarimi

سلام میشه گفت خیلی عالیه این گوشی و هیچی کم نداره، ولی فکر کنم قیمتش یکمی زیاده، چی بگم، هرچندکه امثال قیمت همه گوشیها بالا رفته،ولی خب قیمتش یکم پایینتر بود بهتر بود، مثلا همون قیمتی که تو هفته اول داره یعنی 500 و600 دلار، چون بعد اون هفته اول قیمتها میشه 600 و700 دلار، خوش بحال مردم کشور سازنده این گوشی یعنی چین، هرگوشی ساخته بشه از هرکمپانی اول از چین شروع میشه فروشش، هرتخفیف و حایزه ای هم داشته باشه فقط به اونا میرسه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)