حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M4 Pro 5G معرفی شد: دیمنسیتی ٨١٠ و رنگ بندی جذاب به قیمت ٢١٩ یورو

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، پوکو

پوکو امروز یک رویداد جذاب را برای رونمایی از جدیدترین محصول خود برگزار کرد. این محصول، در واقع نسل جدیدی از گوشی‌های 5G ارزان قیمت و مقرون به صرفه پوکو است. چینی‌ها امروز از پوکو M4 Pro 5G رسماً رونمایی کردند. در ادامه، مشخصات فنی و قیمت این دستگاه را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت پوکو M4 Pro 5G

چند ماه قبل، پوکو از گوشی Poco M3 Pro 5G با Dimensity 700 رونمایی کرد.

 

گوشی Poco M3 Pro 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد

 

پس از آن، پوکو امروز یک رویداد دیگر را برگزار کرد. به دلیل استقبال بالای مشتریان، پوکو امروز از نسل جدید Poco M3 Pro 5G رونمایی کرد. رویداد مورد اشاره، میزبان پوکو ام ۴ پرو ۵ جی بوده است! این گوشی، به نوعی نسخه جهانی و ری-برند شده ردمی نوت ١١ با تغییراتی در رنگ بندی محسوب می‌شود. اما این گوشی اقتصادی جدید، چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

پوکو M4 Pro 5G

در ابتدا، پوکو از تراشه این گوشی صحبت کرد. گوشی جدید پوکو، مجهز به تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810 است. این تراشه، پیشرفت زیادی نسبت به قبل داشته است. همچنین حافظه داخلی و حافظه رم این دستگاه، به ترتیب از نوع UFS 2.2 و LPDDR4X می‌باشد.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

پوکو اعلام کرد که گوشی جدید آن به صورت پیش فرض، سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5 را نصب دارد. ویژگی حافظه رم مجازی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. نسخه ۴ و ۶ گیگابایت رم، به ترتیب از ١ و ٢ گیگابایت حافظه رم مجازی بهره خواهند برد. این دستگاه، از دو سیم کارت 5G به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید در آن از حداکثر ١ ترابایت حافظه جانبی استفاده کنید.

ظرفیت باتری این گوشی، ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. به ادعای پوکو، عمر باتری این گوشی حدود ٢ روز است. توان شارژر این گوشی، ٣٣ وات است.. پوکو می‌گوید که زمان شارژ کامل این دستگاه، کم‌تر از ١ ساعت است. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی قابل دسترسی هستند.

نمایشگر پوکو M4 Pro 5G

زبان طراحی کلی این گوشی، مانند ردمی نوت ١١ است. در قاب جلویی، نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی با حفره نمایشگر مرکزی دیده می‌شود. نرخ حساسیت لمسی نمایشگر، ٢۴٠ هرتز است.

این گوشی از دوربین اصلی دوگانه ٨+۵٠ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL JN1 و قابلیت عکاسی فوق عریض بهره می‌برد. دوربین سلفی هم ١۶ مگاپیکسلی است. این گوشی توانایی فیلم برداری با وضوح 4K را داراست.

در ادامه، پوکو اعلام کرد که این گوشی از امکاناتی مانند اسپیکر استریو، تراشه NFC، موتور ویبره در سطح پرچمدار و یکسان با Poco F3 بهره می‌برد. فریم این گوشی مانند نسل قبل از جنس پلاستیک است. در نهایت، پوکو اعلام کرد که قیمت نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی، ٢١٩ یورو است. همچنین قیمت نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی آن، معادل ٢۴٩ یورو می‌باشد.

باتری پوکو M4 Pro 5G

نظر شما در مورد جدیدترین گوشی پوکو چیست؟ کدام ویژگی این گوشی را می‌پسندید؟ ارزش خرید آن چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره ولی ایکاش بجای دایمن810از920 استفاده میکرد، چون هم قویتر و هم از کورتکسهایa78 استفاده کرده ولی810 از کورتکسهایa76 استفاده کرده،ولی کلا گوشی خوب با قیمت خیلی خوبی هستش،پوکو با معرفی این گوشیها مثلf3و ایکس3، ایکس3nfcوایکس3پرو،یا پوکوGTوm3 و الانمm4 واقعا کارعالی انجام داده چون همه این گوشیها باسخت افزارخوب و امکانات بروزوقیمت خوب روانه بازار شدن و که از میان رده های سامسونگ خیلی بهترو ارزونتر هستن، واسه همینم پرفروش هستن این گوشیها، موفق باشید

Mahdi

نوشته که ریبرند ردمی نوت ۱۱ هست چطور میخوای ۹۲۰ بزاره

RNRN Toranji Version

ری برند ردمی نوت ۱۱ عه و از لحاظ قیمتی هم هیچ فرق خاصی باهاش نمیکنه، پوکو از بعد معرفی X3 Pro اون پوکوی سابق نیست

RNRN Toranji Version

ری برند ردمی نوت ۱۱ عه و از لحاظ قیمتی هم هیچ فرق خاصی باهاش نمیکنه، پوکو از بعد معرفی X3 Pro اون پوکوی سابق نیست

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️