حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو الکتریکی هوآوی AITO M7 در تصاویر زنده دیده شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو، هواوی

پس از عرضه موفقیت آمیز خودرو الکتریکی هوآوی AITO M5، هواوی قصد دارد یک خودروی الکتریکی دیگر را از زیر مجموعه AITO خود به بازار عرضه کند. این خودروی الکتریکی آینده با نام AITO M7 عرضه می‌شود که اکثر مشخصات آن را در روز های گذشته برای شما در ترنجی نوشتیم. اما امروز تصاویر زنده‌ای از این وسیله نقلیه در فضای مجازی منتشر شده است. بیایید در ترنجی نگاهی به آنها بیاندازیم.

 

هوآوی AITO M7 به عنوان یک SUV سایز متوسط ​​تا بزرگ در بازار عرضه می‌شود. همچنین با طراحی مشابهی که قبلا در M5 به نمایش گذاشته شده بود، شمایل آشنایی دارد. این خودرو دارای همان توری تهویه هوای عظیم در سپر جلو، خط سقف شیک و مستقیم، چراغ های جلوی شفاف آیرودینامیک، تزئینات کرومی رنگ در سراسر بدنه و… است.

 

خودرو الکتریکی هوآوی AITO M7

تصاویر زنده خودرو الکتریکی هوآوی AITO M7 به بیرون افشا شد

تصویر خودرو الکتریکی هوآوی AITO M7

از نظر ابعاد، خودروی الکتریکی هوآوی AITO M7 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با 5020 در 1945 در 1775 میلی متر و فاصله بین دو محور آن 2820 میلی‌ متر است. وزن AITO M7 نیز حدود 2340 کیلوگرم است.

مانند M5، مدل AITO M7 همچنان به یک سیستم قدرت برد گسترده متشکل از یک توسعه دهنده برد 1.5T به همراه موتور مجهز خواهد بود. هوآوی برای موتوری که قدرت AITO M7 را تامین می کند، حداکثر توان خالص 90 کیلووات و مصرف سوخت 1.05 لیتر در 100 کیلومتر را ذکر می‌کند.

افشای اطلاعات قبلی همچنین نشان می دهد که M7 یک خودرو با ظرفیت سرنشینان 6 نفره خواهد بود. همچنین در گزینه های چرخ پنج پره و ده پره عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین به‌روزرسانی‌ های اختیاری را برای M7 ارائه می‌کند. این آپشن ها شامل ارتقا هایی مانند پنجره‌ های رنگی نیمه‌شفاف مایل به خاکستری کرومی یا شیشه‌ های رنگی نیمه‌شفاف سیاه مایل به جوهری است.

شایعه شده است که AITO M7 در سال 2022 معرفی می‌شود. اما از آنجایی که هواوی تحویل AITO M5 را در ماه گذشته آغاز کرد، می توانیم انتظار داشته باشیم که M7 در اواخر سال میلادی جاری عرضه شود. منبع می‌گوید به این ترتیب فروش AITO M5 تحت تاثیرات ناخواسته قرار نمی‌گیرد.

 

نظر شما راجع به جدید ترین خودرو الکتریکی هوآوی چیست؟ طراحی و مشخصات آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، افرین برهواوی، واقعا ازحق نگزریم خودروی شاسی قشنگی هستش، ولی خب مشخصات کلی و کاملی ازش بود بهتر بود مه ببنیم با چه شاسی طرفیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری