حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیران هوآوی: هدف فروش 300 هزار خودرو هوآوی دست یافتنی است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو، هواوی

امروز، مدیر ارشد اجرایی بخش خودروی هوشمند هوآوی، وانگ جون، دیدگاه خود را در مورد آخرین نتایج توسعه خودرو های هوشمند در هفدهمین کنفرانس بهترین خودرو ها به اشتراک گذاشت. وانگ بیان می کند که در آینده ای نزدیک رونق تجارت خودرو های هوشمند، برای بسیاری از شرکت ها، کمتر از گوشی های هوشمند نخواهد بود.

 

 

وانگ همچنین معتقد است که چرخه تصمیم‌ گیری در سمت کاربران این خودروها بسیار طولانی است و به جغرافیای منطقه هدف فروش نیز بسیار مرتبط است. این یک صنعت بسیار پیچیده و گسترده است که می تواند بسیاری از برند های موجود را ذی‌نفع کند.

همچنین گزارش شد که حوزه گوشی‌ های هوشمند یک مسیر صدها میلیارد دلاری است، در حالی که حوزه قطعات خودرو یک مسیر چندین تریلیون‌ دلاری است. در تحولات اخیر بخش خودرو هوشمند هوآوی که اخیراً مورد توجه گسترده دنیای خارج از چین قرار گرفته است، وانگ جون گفت که تجارت خودرو هواوی به دو بخش تقسیم می شود.

هوآوی از اولین کلید دیجیتالی بلوتوث و NFC در جهان رونمایی کرد؛ استفاده در AITO M5

به نقل از منبع این چیزی بیش از کمک به شرکت‌های خودروسازی برای ساخت خودروهای خوب است. نقش تجارت مصرف کننده نیز بخشی از کسب و کار انتخاب هوشمند هوآوی است که کسب و کار انتخاب هوشمند نیز مدل کسب و کار هواوی در بخش خودرو است.

با این حال، فروش خودروی هواوی قطعاً در راه رسیدن به این هدف به چالش کشیده خواهد شد، مدیر عامل شرکت BU، یو چنگدونگ، گفت که بخش خودروی هوشمند هوآوی هدف فروش سالانه 300 هزار دستگاه را تعیین کرده است. اخیرا، وانگ جون آشکارا گفت که هیچ چیز غیر ممکن نیست و علاوه بر این، او اشاره کرد که اولین مورد این است که ببینیم آیا محصول برای پرداخت کاربران کافی است یا خیر. دوم این است که ببینید آیا کانال فروش قوی است و برای فروش خودرو کافی است یا خیر. وانگ جون گفت: “اگر بتوانیم این دو مورد را به خوبی انجام دهیم، می توانیم به هدف تعیین شده برسیم.”

خودرو هوآوی

هواوی AITO M5 اولین شاسی‌بلند هیبریدی پلاگین الکتریکی هوشمند لوکس AITO است که حرکتی جسورانه توسط آن‌ها برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی چین است. با الهام از پورشه ماکان، طراحی آن بسیار شیک و مدرن است، که با فضای داخلی جادار برای حمل بار بیشتر راحت‌تر نیز می‌شود. این SUV به طور مشترک توسط هواوی و به همراه یک برند چینی دیگر به نام Seres که زیر نظر شرکت Chongqing Sokon است، توسعه یافته است.

 

به نظر شما هوآوی می‌تواند به هدف تعیین شده برسد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری