حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی قرارداد جدیدی با شرکت Chery برای توسعه خودرو های هوشمند امضا کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو، هواوی

کسب و کار خودرو های هوشمند هوآوی در بازار خودرو روز به روز مطرح‌تر می‌شود و در سال‌ های اخیر، هواوی به بسیاری از خودروسازان کمک کرده است. به این طریق آنها مدل‌ های مختلفی را عرضه می‌کنند که نه تنها از نظر طراحی، بلکه از نظر عملکرد نیز رضایت کاربران را جلب کرده است. اما جدیدترین همکاری هوآوی با یکی از تولید کنندگان نام آشنای چینی به نام Chery است که در بازار ایران نیز فعالیت دارد.

به نظر می رسد هوآوی به طور جدی تصمیم گرفته است تا مرز های کسب و کار خودرو های هوشمند را به نوبه خود تا حدی تکان دهد. بنابراین در جدیدترین اقدام، برای انجام این کار، این شرکت همکاری تجاری در توسعه خودرو های هوشمند خود را با شرکت خودروسازی چری نهایی کرده است.

تا به حال، این شرکت با Jinkang New Energy همکاری می کرد. اما اکنون، هواوی با گروه خودرو های چری دست داده است. از طرف دیگر، این مشارکت به توسعه یک برند خودرو های هوشمند سطح بالا اشاره دارد.

هوآوی قرارداد جدیدی با شرکت Chery برای توسعه خودرو های هوشمند امضا کرد

هوآوی و چری چندین مدل خودرو هوشمند را توسعه خواهند داد

بر اساس این اطلاعات، دو طرف در حال برنامه ریزی برای تولید محصول جدید فناورانه خود هستند. این محصول همچنین به نام رمز E0X نیز شناخته می‌شود.

اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که چری دست‌ های خود را برای عرضه دو مدل دیگر با هواوی با نام‌ های رمز E03 و E0Y نیز آماده می‌کند. در حالی که E03 به عنوان یک سدان الکتریکی عمل می کند، E0Y نهایتاً یک مدل SUV است. این خودرو های هوشمند ساختار ترکيبی فولادی‌ آلومینیومی سبک وزنی را ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، از یک پلتفرم محاسباتی با قدرت فوق العاده بالا استفاده خواهد کرد.

ممکن است بین طرفداران هواوی سردرگمی وجود داشته باشد که سازنده فناوری چینی به عنوان یک تولید کننده رسمی خودرو نیز کار می‌کند یا خیر؟ با این حال، جواب این است که این شرکت به عنوان ارائه دهنده راه حل های الکترونیکی برای سایر شرکت های خودروسازی عمل می‌کند. در روزهای اخیر، این شرکت با توسعه دهندگان بسیاری ارتباط برقرار کرده است. به عنوان مثال Avita، AITO و… .

منبع می‌گوید شایعات زیادی در مورد همکاری جدید در رسانه های مجازی پخش می‌شود. با این حال، غول فناوری چینی در حال حاضر افشای هرگونه اطلاعات در این مورد را تکذیب کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری