حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودروی الکتریکی هوآوی AITO M7 در چین تاییدیه های لازم را کسب کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو، هواوی

اولین خودروی الکتریکی هوآوی با برندی با نام تجاری AITO در سال 2021 در چین معرفی شد. این خودروی الکتریکی پیشرو AITO M5 نام داشت. به عنوان یک خودروی الکتریکی، این دستگاه استراتژی تجاری جسورانه‌ای برای هواوی در گسترش تخصص خود در صنعت خودرو تلقی می‌شد.

با توجه به آمار فروش مناسب برای خودروی الکتریکی AITO M5، به نظر می‌رسد که به نفع هواوی است که به توسعه خودرو های الکتریکی در بازار ادامه دهد و ظاهراً هوآوی نیز چنین فکر می‌کند. زیرا فهرست اخیر در پایگاه داده MIIT چین، نشان می‌دهد که هوآوی قبلاً برای نسل بعدی خودرو های الکتریکی خود برنامه‌ریزی کرده است. نهایتا این شرکت اخیراً برای ادامه عملیات ساخت این دستگاه گواهینامه دریافت کرده است.

این لیست نام محصول را نشان نمی دهد. اما اگر به دقت بررسی شود، یکی از عکس ها حاوی عبارتی مبهم است که به نظر می رسد شبیه “AITO M7” است که نشان می دهد این لیست متعلق به خودروی الکتریکی بعدی هواوی است که تحت عنوان برند AITO عرضه می شود.

خودروی الکتریکی هوآوی AITO M7 در چین تاییدیه های لازم را کسب کرد

خودروی الکتریکی AITO M7 هوآوی

از این لیست می‌توان دیده که هواوی AITO M7 یک شاسی بلند الکتریکی هیبریدی 6 نفره با سایز متوسط ​​است که کمی بزرگتر از مدل قبلی خود یعنی AITO M5 است. با قضاوت ظاهر بیرونی، AITO M7 از نظر طراحی مشابه برادر قدیمی خود، AITO M5 استفاده می‌کند. یعنی دارای همان توری تهویه هوای عظیم در سپر جلو، خط سقف شیک و مستقیم، چراغ‌ های جلوی شفاف آیرودینامیک، تزئینات کرومی رنگ در سراسر بدنه و… است.

این خودروی الکتریکی در گزینه‌ های چرخ پنج پره و ده پره عرضه می‌شود. همچنین با ارتقا های اختیاری مانند شیشه‌ های رنگی نیمه‌ شفاف مایل به خاکستری کرومی یا شیشه‌ های رنگی نیمه‌ شفاف مشکی ارائه می‌شود. با این حال، یک تغییر جزئی در طراحی AITO M7 این است که به نظر می‌رسد فاقد لوگوی “Huawei Zhixuan” موجود در مدل AITO M5 است. با این حال، تصاویر آپلود شده در این لیست، نمای خودرو را از تمام زوایای نشان نمی‌دهند. بنابراین ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که هوآوی به تازگی تصمیم گرفته باشد که لوگو را در جایگاه دیگری از این خودرو تعبیه کند.

از نظر ابعاد، خودروی الکتریکی هوآوی AITO M7 دارای وزن 2340 کیلوگرم و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با 5020 در 1945 در 1775 میلی متر است.

هوآوی برای موتوری که قدرت AITO M7 را تامین می کند، حداکثر توان خالص 90 کیلووات و مصرف سوخت ارائه شده توسط MIIT چین 1.05 لیتر در 100 کیلومتر ذکر می‌کند.

به نقل از منبع، از آنجایی که هوآوی AITO M5 در ماه مارس 2022 عرضه شد، انتظار می‌رود که AITO M7 در اواخر سال میلادی معرفی شود تا فروش AITO M5 را مختل نکند.

 

خودروی الکتریکی جدید هوآوی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری